Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Komaan K3nny
Nog 2 weke te gaan deze week heb je al een paar dage goed weer gehad om je onderdelen te spuiten
Nog een klein vraagje. Als je je case mee naar daar neemt drain je die dan of kun je het water er gewoon in late?
Eerste keer dat ik WC pc ergens mee naar toe neem.
Water erin laten, zelfs als je h'm laat vallen zoals ik@TP9 voorhad heb je nog geen lek, nuja hangt van de val en de dosis geluk af. Maar ik neem mezelf de moeite niet om te drainen hoor.
Komaan K3nny
Nog 2 weke te gaan deze week heb je al een paar dage goed weer gehad om je onderdelen te spuiten
Nog een klein vraagje. Als je je case mee naar daar neemt drain je die dan of kun je het water er gewoon in late?
Komaan K3nny
hij is indd al oranje maar ik had een tegenvallen financieel dus geen accutol, dus me schoon vader maar even aangesproken en die had nog een leuk setje voor me
en loop gewoon vol laten tis toch een closed loop he !
Water erin laten, zelfs als je h'm laat vallen zoals ik@TP9 voorhad heb je nog geen lek, nuja hangt van de val en de dosis geluk af. Maar ik neem mezelf de moeite niet om te drainen hoor.
Lekker strak in de lak indd!, aleen 1 druiper, die aleen echt tezien is met een getraindoog of een detail foto, helaas ook aan de achterkant, maar het budget is echt op op en ik vind het persoonlijk wel goed zo, je weet ook dat deze case 1 dag NA gamescon de verkoop ingaat, zodat ik iets kan overnemen voor een verschrikkelijk mooi prijsje.(niet teveel verklappen he )
Led board is indd geweldig handig, ik wouw dat ik nog geld had voor een Bulgin aan/uit switch met witte of oranje led, want dan kon ik dat bordje gecontroleerd aan en uit zetten ipv dat jumpertje.