hoe kon je die xigmateks nou vergeten :( leuke bestelling hoor :D
k.3nny Oldscool. 10 mei 2011 #344 Zoo is lekker updaten ! We beginnen met de loop leeg te halen en alle oude spullen eruit PLek vor het nieuwe reservoir is bepaald, dus het werk kan beginnen. Pomp + reservoir connector. Eindelijk het langverwachte VGA power kabels sleufje. Reservoir beugel, is niet nodig, maar voor de veiligheid toch maar gedaan. En we blijven op de details letten Pomp plekje met Anti vibe matje eronder. Terug opbouwen van de hardware + fittingen plaatsen. De gebruikte slang. Binnenkort meer , nu eerst mijn EK Coolstream 360 rad ontvangen Met veel dank aan: Laatst bewerkt: 10 mei 2011
Zoo is lekker updaten ! We beginnen met de loop leeg te halen en alle oude spullen eruit PLek vor het nieuwe reservoir is bepaald, dus het werk kan beginnen. Pomp + reservoir connector. Eindelijk het langverwachte VGA power kabels sleufje. Reservoir beugel, is niet nodig, maar voor de veiligheid toch maar gedaan. En we blijven op de details letten Pomp plekje met Anti vibe matje eronder. Terug opbouwen van de hardware + fittingen plaatsen. De gebruikte slang. Binnenkort meer , nu eerst mijn EK Coolstream 360 rad ontvangen Met veel dank aan:
M marksw Member 10 mei 2011 #346 het wordt steeds mooie en mooier ik moet er naar blijven kijken zo mooi
Sw333t I Love my NUC 10 mei 2011 #347 Mooi geplaatst reservoir Kenny. Keep on modding (and keep on making me smile).
The_Saviour# Deus Ex Machina 10 mei 2011 #348 Voelt goed zeker zo'n blockje op je cpu . Zoals altijd weer erg strak gedaan.
k.3nny Oldscool. 10 mei 2011 #351 Fedmas zei: /me loves. Klik om te vergroten... ik ook ^^ marksw zei: het wordt steeds mooie en mooier ik moet er naar blijven kijken zo mooi Klik om te vergroten... Haha dankuwel ! en mooier en mooier vind ik ook ! wwwicked zei: Mooi geplaatst reservoir Kenny. Keep on modding (and keep on making me smile). Klik om te vergroten... Komt goed (hoop ik dan ) The_Saviour# zei: Voelt goed zeker zo'n blockje op je cpu . Zoals altijd weer erg strak gedaan. Klik om te vergroten... Zeker wel! had ik eerder moeten doen vincent zei: Slang kleurt mooi, vind dat orange zowizo mooi.. Klik om te vergroten... Vissa zei: DIK! Wit/Oranje is sowieso DIK! Klik om te vergroten... Kleuren combinatie is indd heel geslaagd !
Fedmas zei: /me loves. Klik om te vergroten... ik ook ^^ marksw zei: het wordt steeds mooie en mooier ik moet er naar blijven kijken zo mooi Klik om te vergroten... Haha dankuwel ! en mooier en mooier vind ik ook ! wwwicked zei: Mooi geplaatst reservoir Kenny. Keep on modding (and keep on making me smile). Klik om te vergroten... Komt goed (hoop ik dan ) The_Saviour# zei: Voelt goed zeker zo'n blockje op je cpu . Zoals altijd weer erg strak gedaan. Klik om te vergroten... Zeker wel! had ik eerder moeten doen vincent zei: Slang kleurt mooi, vind dat orange zowizo mooi.. Klik om te vergroten... Vissa zei: DIK! Wit/Oranje is sowieso DIK! Klik om te vergroten... Kleuren combinatie is indd heel geslaagd !
animal baars Pannenkoek 11 mei 2011 #354 Je gaat weer aardig los gast! Mooi detailtje van de reservoirhouder en je graka. Je moet alleen niet nog een keer een langere kaart willen monteren nu Volgens mij staat dat reservoir straks lekker dik in de spotlight van je leds. Nice!
Je gaat weer aardig los gast! Mooi detailtje van de reservoirhouder en je graka. Je moet alleen niet nog een keer een langere kaart willen monteren nu Volgens mij staat dat reservoir straks lekker dik in de spotlight van je leds. Nice!
Oli4v Active member 11 mei 2011 #355 Graka's parallel koppelen, cpu water, dat zie ik graag en een verzonken res is ook altijd vet
k.3nny Oldscool. 11 mei 2011 #356 Fresh update Template of the top. Cpu block leds: Cool Reservoir led. Vga cables and some routing.
animal baars Pannenkoek 11 mei 2011 #358 Ledjes allemaal oranje neem ik aan?? Of zijn die ook wit (net als de rest)?? Alleen jammer dat dat stukje krimpkous tussen de ledjes bij je CPUblok zo los zit.. Of moet je die nog krimpen?
Ledjes allemaal oranje neem ik aan?? Of zijn die ook wit (net als de rest)?? Alleen jammer dat dat stukje krimpkous tussen de ledjes bij je CPUblok zo los zit.. Of moet je die nog krimpen?
k.3nny Oldscool. 11 mei 2011 #359 Krimpkousje daar moet ik indd een stukkie langer van maken (is wle al gekrimpt he) Alle ledjes zijn wit Met vga power cables ga ik veranderen, komt ook oranje in
Krimpkousje daar moet ik indd een stukkie langer van maken (is wle al gekrimpt he) Alle ledjes zijn wit Met vga power cables ga ik veranderen, komt ook oranje in