Die slotcovers zou je zelfs nog kunnen voorzien van die di-noc carbon ;).
Sw333t I Love my NUC 21 februari 2011 #201 Die slotcovers zou je zelfs nog kunnen voorzien van die di-noc carbon .
Sw333t I Love my NUC 21 februari 2011 #203 Smaken verschillen natuurlijk, ik zou het wel mooi vinden . Maar ik ben (ww)wicked, ben al gek zat.
k.3nny Oldscool. 21 februari 2011 #204 Haha, wel leuk gedaan daar niet van ! Maar moet ff kijken hoe en wat, als ik moet nog minimaal: 1x GPU 1x opslag station (HDD of SSD) 1x Setje geheugen Dan kan ik booten ALS ik wil, maar ik neem de tijd
Haha, wel leuk gedaan daar niet van ! Maar moet ff kijken hoe en wat, als ik moet nog minimaal: 1x GPU 1x opslag station (HDD of SSD) 1x Setje geheugen Dan kan ik booten ALS ik wil, maar ik neem de tijd
k.3nny Oldscool. 21 februari 2011 #206 Gekregen. Maar je kan het kopen bij Stickerland - Stickers en stripings voor binnen en buiten. Op auto of motor, badkamer of keuken
Gekregen. Maar je kan het kopen bij Stickerland - Stickers en stripings voor binnen en buiten. Op auto of motor, badkamer of keuken
U UgotHeinzzd Guest 21 februari 2011 #207 Een goede carbon combinatie blijft mooi, zeker netjes! Denk je al veel gezien te hebben, komt er één aan met een bloemetjes pc hahaha
Een goede carbon combinatie blijft mooi, zeker netjes! Denk je al veel gezien te hebben, komt er één aan met een bloemetjes pc hahaha
brinkdinges New member 21 februari 2011 #209 k.3nny zei: Gekregen. Maar je kan het kopen bij Stickerland - Stickers en stripings voor binnen en buiten. Op auto of motor, badkamer of keuken Klik om te vergroten... Dat is inderdaad goed spul, dit was bij mij het resultaat: [/hijack]
k.3nny zei: Gekregen. Maar je kan het kopen bij Stickerland - Stickers en stripings voor binnen en buiten. Op auto of motor, badkamer of keuken Klik om te vergroten... Dat is inderdaad goed spul, dit was bij mij het resultaat: [/hijack]
k.3nny Oldscool. 21 februari 2011 #210 Lekker spul he ! snijd ook lekker weg met een fine-cutter. Zijpaneel met de lazer gedaan?
Sw333t I Love my NUC 21 februari 2011 #215 l3p zei: Klik om te vergroten... Whaha, dacht eerst dat het LEGO was :S.
k.3nny Oldscool. 21 februari 2011 #217 @ l3p, Dat moederbord stond indd op mijn verlanglijst, maar intel is voor mijn doeleindes gewoon te duur.
@ l3p, Dat moederbord stond indd op mijn verlanglijst, maar intel is voor mijn doeleindes gewoon te duur.
T The Boiler New member 22 februari 2011 #218 wwwicked zei: Whaha, dacht eerst dat het LEGO was :S. Klik om te vergroten... Dat was ook het eerste wat ik d8
wwwicked zei: Whaha, dacht eerst dat het LEGO was :S. Klik om te vergroten... Dat was ook het eerste wat ik d8
V valke Junior Member 22 februari 2011 #219 idd als je bij het chipset blokje kijkt kwa kleuren past hij wel bij de build.