ziet er al goed uit ben benieuwd naar je cut out ^^
The_Saviour# Deus Ex Machina 5 april 2011 #63 De plaatsing van het reservoir komt me bekend voor . Het ziet er erg nice uit man.
Skydrone New member 6 april 2011 #64 The_Saviour# zei: De plaatsing van het reservoir komt me bekend voor . Het ziet er erg nice uit man. Klik om te vergroten... Ontzettend creatief gedaan.
The_Saviour# zei: De plaatsing van het reservoir komt me bekend voor . Het ziet er erg nice uit man. Klik om te vergroten... Ontzettend creatief gedaan.
k.3nny Oldscool. 6 april 2011 #65 Klaar ! met het zijpaneel dan NZXT mesh beetje gedraait en hoppa! Na wat dremel gespeel is dit het plaatje. 2 algemene pics. Nu ben ik met de matzwart bezig Tot soooon
Klaar ! met het zijpaneel dan NZXT mesh beetje gedraait en hoppa! Na wat dremel gespeel is dit het plaatje. 2 algemene pics. Nu ben ik met de matzwart bezig Tot soooon
k.3nny Oldscool. 7 april 2011 #69 Zoo maar even updaten hoor ! lekker met spuitbus gespeeld in deze zomerse dagen ! Ook het een en het ander gesleeved, gewoon omdat het kan Daarna alles weer op het gemakje opgaan bouwen. Daarna rode slang op , toen maar de tygon uit de kast gepakt en hier de 2 langste stukken mee gedaan. En omdat het kan Tos de volgende keer hij srtaat nu te leaktesten, al voor 3 uur.
Zoo maar even updaten hoor ! lekker met spuitbus gespeeld in deze zomerse dagen ! Ook het een en het ander gesleeved, gewoon omdat het kan Daarna alles weer op het gemakje opgaan bouwen. Daarna rode slang op , toen maar de tygon uit de kast gepakt en hier de 2 langste stukken mee gedaan. En omdat het kan Tos de volgende keer hij srtaat nu te leaktesten, al voor 3 uur.
Freddy Administrator Forumleiding 7 april 2011 #72 Nice! (ps. jouw fannetjes komen volgende week eraan)
k.3nny Oldscool. 7 april 2011 #74 Freddy zei: Nice! (ps. jouw fannetjes komen volgende week eraan) Klik om te vergroten... Yess !
B bsnknrsf Member 7 april 2011 #76 Heb je toevallig nog oranje sleeving (of roode tubing) liggen. dat zou beter met elkaar matchen.. Verder ziet het er wel MASTER uit!
Heb je toevallig nog oranje sleeving (of roode tubing) liggen. dat zou beter met elkaar matchen.. Verder ziet het er wel MASTER uit!
coolfris Moderator Forumleiding 8 april 2011 #78 Het is weer een build vol met k.3nny-slimmigheden en 'creativiteit erin. Mooi hoe bv dat staande rad voor die mesh komt. :023: Maar buiten dat ziet het er natuurlijk ook weer erg mooi uit.
Het is weer een build vol met k.3nny-slimmigheden en 'creativiteit erin. Mooi hoe bv dat staande rad voor die mesh komt. :023: Maar buiten dat ziet het er natuurlijk ook weer erg mooi uit.