ziet er uber mooi uit, en dat alles in een cube :023:
k.3nny Oldscool. 27 januari 2010 #104 Freddy zei: Mooie update man! Knap dat je zo'n mini case nog zo netjes hebt gedaan! Klik om te vergroten... We maken het gewoon passend he ! Vincent zei: ziet er uber mooi uit, en dat alles in een cube :023: Klik om te vergroten... Dankuwel! tjha cube of case? zolang er een mobo en vid kaart inpas naar keuze pas ik het wel aan. :icon_super: Vannos zei: Ziet er echt top uit. Word weer wat moois op de lan Klik om te vergroten... Indd ik hoop met de lan veel oogjes blij te kunnen maken! Victoriaaah zei: Er komen op the party 2 van deze cubes . Klik om te vergroten... Indd Helaas niet stapelen Whaha
Freddy zei: Mooie update man! Knap dat je zo'n mini case nog zo netjes hebt gedaan! Klik om te vergroten... We maken het gewoon passend he ! Vincent zei: ziet er uber mooi uit, en dat alles in een cube :023: Klik om te vergroten... Dankuwel! tjha cube of case? zolang er een mobo en vid kaart inpas naar keuze pas ik het wel aan. :icon_super: Vannos zei: Ziet er echt top uit. Word weer wat moois op de lan Klik om te vergroten... Indd ik hoop met de lan veel oogjes blij te kunnen maken! Victoriaaah zei: Er komen op the party 2 van deze cubes . Klik om te vergroten... Indd Helaas niet stapelen Whaha
stn . 27 januari 2010 #106 k.3nny zei: Indd Helaas niet stapelen Whaha Klik om te vergroten... Mja naast elkaar is ook VET!
Joren New member 27 januari 2010 #107 Yeah! Ziet er lekker uit man :schaamhaar Colossus zei: ziet er goed uit Kenny, en idd past allemaal maar net Klik om te vergroten... Precies het tegenovergestelde van jouw case dus :005:
Yeah! Ziet er lekker uit man :schaamhaar Colossus zei: ziet er goed uit Kenny, en idd past allemaal maar net Klik om te vergroten... Precies het tegenovergestelde van jouw case dus :005:
k.3nny Oldscool. 27 januari 2010 #108 Joren zei: Yeah! Ziet er lekker uit man :schaamhaar Precies het tegenovergestelde van jouw case dus :005: Klik om te vergroten... Haha indd!
Joren zei: Yeah! Ziet er lekker uit man :schaamhaar Precies het tegenovergestelde van jouw case dus :005: Klik om te vergroten... Haha indd!
coolfris Moderator Forumleiding 28 januari 2010 #110 Strakke boel allemaal! Vooral dat raampje...:023:
MrGiorgio De Planner 28 januari 2010 #111 Strakke bak! Ondanks dat je m gemod hebt, blijft die strak. Ook van binnen erg netjes met de "De olifant die de poedel neemt" methode. :112:
Strakke bak! Ondanks dat je m gemod hebt, blijft die strak. Ook van binnen erg netjes met de "De olifant die de poedel neemt" methode. :112:
Duriel Junior Member 29 januari 2010 #113 Kan je die led van die powerbutton niet vervangen, dat blauw staat zo lelijk bij al dat mooie rood imo dan
Kan je die led van die powerbutton niet vervangen, dat blauw staat zo lelijk bij al dat mooie rood imo dan
k.3nny Oldscool. 29 januari 2010 #114 Duriel zei: Kan je die led van die powerbutton niet vervangen, dat blauw staat zo lelijk bij al dat mooie rood imo dan Klik om te vergroten... Komen bulgin switches in
Duriel zei: Kan je die led van die powerbutton niet vervangen, dat blauw staat zo lelijk bij al dat mooie rood imo dan Klik om te vergroten... Komen bulgin switches in
Johnny Moderator Forumleiding 29 januari 2010 #115 Ziet er ernstig mooi uit Ik ben wel van mening dat de power button nu ook rood moet worden
Duriel Junior Member 30 januari 2010 #116 k.3nny zei: Komen bulgin switches in Klik om te vergroten... Nice, ik heb hier een zwarte met rode led liggen, is echt wel mooi dingetje
k.3nny zei: Komen bulgin switches in Klik om te vergroten... Nice, ik heb hier een zwarte met rode led liggen, is echt wel mooi dingetje
Colossus [HF] 30 januari 2010 #117 Joren zei: Yeah! Ziet er lekker uit man :schaamhaar Precies het tegenovergestelde van jouw case dus :005: Klik om te vergroten... Haha idd, ik heb ruimte genoeg :043: Maar met een Bulgin zou hij wel helemaal af zijn
Joren zei: Yeah! Ziet er lekker uit man :schaamhaar Precies het tegenovergestelde van jouw case dus :005: Klik om te vergroten... Haha idd, ik heb ruimte genoeg :043: Maar met een Bulgin zou hij wel helemaal af zijn
Freddy Administrator Forumleiding 30 januari 2010 #118 Als je het kan stapelen scheelt het wel ruimte, hebben jullie buurmannen meer ruimte haha
B BlackWhizz Member 30 januari 2010 #119 Freddy zei: Als je het kan stapelen scheelt het wel ruimte, hebben jullie buurmannen meer ruimte haha Klik om te vergroten... Haha, beide V351's naast elkaar. Andere kast op de radiatoren
Freddy zei: Als je het kan stapelen scheelt het wel ruimte, hebben jullie buurmannen meer ruimte haha Klik om te vergroten... Haha, beide V351's naast elkaar. Andere kast op de radiatoren
k.3nny Oldscool. 30 januari 2010 #120 Whaha. helaas kunnen we niet stapelen aangezien de rads, of ik maar nog wel een custom "stapel bracket."
Whaha. helaas kunnen we niet stapelen aangezien de rads, of ik maar nog wel een custom "stapel bracket."