Update!
Sponsor:
Tjha een niet geplande update maar wel een hele grote betreft waterkoeling en overige bewerkingen die moesten gebeuren.
Het begon allemaal dat ik vanochtend ziek/zwak/misselijk wakker werd omdat ik waarsch teweinig had geslapen, omdat ik nogal veel op
CS:S Mixes speel(snachts dus
)
Toen tegen 11uur kwam zon busje voor rijden van gls ik d8 kan niet voor mij zijn want khad nog niks besteld, dus hoppa weer in bed, 5 min later hond als een gek tekeer en jaja ding dong gls aan je deur. kan maar 1 ding betekenen vriendin heeft muziek gekocht ofzow.
Niet dus, op t pakketje stond
Highflow, aangezien ik nog 2 dagen geleden met Stijn/Papzak erover had dat ik nog het een en het ander nodig had, heeft hij dit mij gesponsord(denk ik):9.
Het betreffende pakketje.
Dan maar uitpakken en fototje maken.
Betreft:
1x
Black ice GT-Xflow 240 radiateur.(hoefde niet maar alsnog hardstikke bedankt!)
2x liter red Feser
vloeistof.
2x meter Tygon.
1x een overheerlijke twix.
1x flesje burn shot.
1x mooi groen tekstje(love).
Daarna maar de huidige situatie uitelkaar gehaald.
Als eerste maar de Supreme LT instaleren.
Radiator even bekijken, bleek dat er standaard m4 draad in zit +rep voor hardware labs?
Nou het dilemma waar moet ik dat ding laten, na 2 uur vanalles geprobeert en uitgezocht te hebben had ik maar 1 goede en effectieve keuze.
Ong daar dus.
Even met
fans er losjes op.
Daarna maar top intapen/aftekenen.
Toen nog even in de hebbendingetjes doos gekeken en zag ik een masief staafje alu liggen, nadat 1cm op lengte gemaakt te hebben uitgeboord met de dremel en toen verder uitvijlen zodat m4 erdoorheen kan, aangezien ik het op een soort "pootjes" wil laten lijken heb ik er platte grote ringen ondergedaan zodat het er wat steviger uitziet.
Close up.
Alle gaten opmaat en geveild etc.
Alles was in 1x goed (na 4x meten :r) dus dan maar inelkaar met die zooi.
Toen dat allemaal achter de rug was ben ik maar naar binnen gegaan om alles voor de rest bijtewerken en te uitwerken.
Pomp naast mobo.
Na alles een beetje bekeken en een test plaatsje te geven ben ik maar aan de slangen begonnen.
Idee van coolfris overgenomen, tis gewoon veel mooier zo!
Ik had de 13mm stubby's waar dus 11mm
slang over moet
na wat spelen met een beetje feservloeistof en de haarfohn van me vriendin zit de eerste
slang, levert echt een behoorlijk gevecht op, je moet de
slang niet te warm maken anders word hij gewoon te slap en zakt de
slang inelkaar,
slang is btw Tygon. Zeer goede kwaliteit!
Eerste
slang is klaar.
Cpu.
Zo ziet het er wel OK uit.
Clear fluid?
Neee! rood weten jullie het nog?
Eeuhm tjha na 2 liter gekregen te hebben heb ik wel 250ML gebruikt, we kunnen nog even vooruit dus.
Nog ik lege test toestand.
Oranje? :j Ondertussen ook flink verdergebouwd en ik verre "klaar" status gekomen.
Nu volgen een paar inelkaar foto's voor het idee. hij gaat nog wel een paar x uitelkaar, het een en het ander moet nog gespoten/bijgewerkt worden, owja er zit nu ook een 4850 in ipv me 3870x2 omdat deze kaart 7.5 cm korter is. en waterblokjes zijn ook makkelijker en goedkoper te krijgen maar dat is weer een stap verder die nog niet 123 in zicht is.
Dat was het weer voor vandaag, 2 dagen veel plezier gehad hier.
:b(love)
mvg.