Johnny Moderator Forumleiding 3 januari 2011 #21 Dat is te verwachten van de politie Sanders, waarom veel moeite doen als ze veel makkelijker wildplassers kunnen aanhouden? Hopen voor jouw is de verkoper een sociaal / "meelevend" persoon.
Dat is te verwachten van de politie Sanders, waarom veel moeite doen als ze veel makkelijker wildplassers kunnen aanhouden? Hopen voor jouw is de verkoper een sociaal / "meelevend" persoon.
dark viper zwolle Junior Member 3 januari 2011 #22 ik heb hem toen gemail of alles in orde was en alles na behoren werk en meneer zei dat alles in orde was
ik heb hem toen gemail of alles in orde was en alles na behoren werk en meneer zei dat alles in orde was
Johnny Moderator Forumleiding 3 januari 2011 #23 Omdat ik je verhaal met moeite kan lezen vraag ik het ff. Weet je 100% zeker dat hij het echt niet wist, en hem ook zo heeft overgekocht?
Omdat ik je verhaal met moeite kan lezen vraag ik het ff. Weet je 100% zeker dat hij het echt niet wist, en hem ook zo heeft overgekocht?
dark viper zwolle Junior Member 3 januari 2011 #24 ik heb nog steets geen antwoord van hem enigste is wat ik via via hoor
dark viper zwolle Junior Member 7 januari 2011 #26 ie geeft aan dat ie hem zo over genomen heb en dat ie der nix aan ken doen ja boeie ik heb met jou te maken niet met die kneus
ie geeft aan dat ie hem zo over genomen heb en dat ie der nix aan ken doen ja boeie ik heb met jou te maken niet met die kneus
K Kamuchi Member 7 januari 2011 #27 eisen dat ie hem terug neemt voor het aankoop bedrag, enigste wat je dan verliest is de verzend kosten als ie het accepteerd
eisen dat ie hem terug neemt voor het aankoop bedrag, enigste wat je dan verliest is de verzend kosten als ie het accepteerd
dark viper zwolle Junior Member 8 januari 2011 #28 de kaart werkt wel dacht ook aan deel van de aankoop bedrag terug eisen
Sw333t I Love my NUC 8 januari 2011 #29 Zou eerder doen wat Kamuchi aangeeft, voor 70 euro heb je ook een nietgebakken tweedehandse kaart. Al zijn die 9800gx2 lastig te vinden dacht ik.
Zou eerder doen wat Kamuchi aangeeft, voor 70 euro heb je ook een nietgebakken tweedehandse kaart. Al zijn die 9800gx2 lastig te vinden dacht ik.