• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Nou ben nu net begonnen met mijn eerste jaar.

Tot nu toe veel luisteren, en inderdaad logica. Het ontleden van zinnen en schematisch weergeven van argumentatie. :033:

Maar omdat het zo'n lekker kleine groep is (max 60man met alle deeltijdstudenten erbij) is er lekker veel ruimte voor kritische vragen en discussie met de docent.

Ook blijven we vaak lang napraten.

Maar het eerste jaar is voornamelijk de basisbeginselen, de geschiedenis van de Westerse filosofie (dat kost al tijd zat), zijnsleer (wat kunnen we waarnemen en weten) en bekend raken met Duitse teksten.

En zwaarte, laat ik zeggen dat ik hiervoor anderhalf jaar bedrijfskunde heb gedaan, en daar moesten we toch echt veel meer lezen per week.

Vakken waar we soms 100 pagina's in economisch Engels moesten lezen.

En 600 man helpt dan ook niet echt...

Dan vind ik dit behoorlijk meevallen. Maar ja, ik moet mijn eerste tentamens nog halen. ;)

Tot nu toe ben ik in elk geval erg tevreden met mijn keus.

En de Zalman kast vond ik toen ik hem kocht (januari) gewoon de mooiste kast die ik kon vinden. Ben zowat alle merken langs geweest, maar vond hem net even wat meer hebben. Geen moment spijt in elk geval. :icon_syda:

Ik zou er misschien wat kleine dingen aan willen veranderen (zoals een gat om makkelijk de cpu koeler los te maken) maar heb nog niet de moed, noch de krankzinnigheid om er een zaag in te zetten. :040:

Zoiets als dit in chroom zou mooi zijn als opvulling daarvoor:

Terug
Bovenaan