• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

JSW-Machine

JaccoW

gat in hand
Even voorstellen:
0. Echte naam (Voor/Achternaam): Jacco
1. Nickname: JaccoW/F_demon
2. Leeftijd: 21
3. Woonplaats: 21
4. Studie/Werk: Student Filosofie/Medewerker buitensportzaak
5. E-mail:
6. MSN: -
7. Xfire: -
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? Zocht informatie over lapping, en kwam hier uit voor de vellen.

PC:
MOBO: Abit IP-35 Pro
CPU: Intel C2D E8400
MEM: Corsair Dominator PC2-8500 2x2GB
VGA: Gainward 8800GT 'GoldenSample'
SOUND: Asus Xonar D2X
HDD1: WD Caviar SE16 500GB
HDD2: WD Caviar GP 500GB
OPT: Lite-On LH-20A1S
PSU: Corsair HX520
CASE: Zalman Z-Machine GT-1000
OS: Windows XP MCE
MON: HP W2408
KB: Logitech G15
MOUSE: Logitech MX-Revolution
MOUSEPAD: Razer eXactmat
SPRS: Onkyo HT-S5105 Home Cinema set
INET: Casema 4303kb/s 1024kb/s
Koeling: Cooler Master Geminii

Voor benchmarks.

Foto's:
dsc05532sg8.jpg

Imageshack grote versie

(ImageShack 1600x1200, klikbare thumbnails)

Mods:
-De fans van de kast vervangen door NorthQ Led fans
(Achter op de foto's nog niet, omdat die er toen nog niet waren.
-CPU gelapt.
kopievandsc06031jz0.jpg


Ik wil het zijraam nog vervangen door een AC Ryan spiegelacryl.
Een paar rode CCFL's er in doen.
De ventilator van de videokaart vervangen met een rode ledversie.
 
Laatst bewerkt:
Welkom!

Mooi systeempie :)
Zalman kasten vind ik zoiezo erg mooi.

En je doet filosofie :D
Mijn vriendin doet psychologie en doet nu enkele keuze vakken, waaronder filosofie.
Ik dacht altijd dat het niet zo moeilijk was, gewoon beetje 'filosoferen' en 'doordenken' essays schrijven.
Maar damnn.. ik las die stof die ze moet lezen en kennen, dat is wel wat anders dan ik had verwacht.
Ook dik wiskundig met propositie logica ofzoiets :S
Afgezien van dat lijkt het me toch een leuke studie :)
 
ja toen ik zijn post las , student filosofie moest ik ook wel slikken zo van shit wat een richting :) Nette bureau heb je daar wordt ook mijn streefdoel je mag dan nog de zwaarste pc hebben zonder netheidb op je bureau stelt het niets voor.
 
Nou ben nu net begonnen met mijn eerste jaar.
Tot nu toe veel luisteren, en inderdaad logica. Het ontleden van zinnen en schematisch weergeven van argumentatie. :033:
Maar omdat het zo'n lekker kleine groep is (max 60man met alle deeltijdstudenten erbij) is er lekker veel ruimte voor kritische vragen en discussie met de docent.

Ook blijven we vaak lang napraten.

Maar het eerste jaar is voornamelijk de basisbeginselen, de geschiedenis van de Westerse filosofie (dat kost al tijd zat), zijnsleer (wat kunnen we waarnemen en weten) en bekend raken met Duitse teksten.

En zwaarte, laat ik zeggen dat ik hiervoor anderhalf jaar bedrijfskunde heb gedaan, en daar moesten we toch echt veel meer lezen per week.
Vakken waar we soms 100 pagina's in economisch Engels moesten lezen.
En 600 man helpt dan ook niet echt...

Dan vind ik dit behoorlijk meevallen. Maar ja, ik moet mijn eerste tentamens nog halen. ;)

Tot nu toe ben ik in elk geval erg tevreden met mijn keus.

En de Zalman kast vond ik toen ik hem kocht (januari) gewoon de mooiste kast die ik kon vinden. Ben zowat alle merken langs geweest, maar vond hem net even wat meer hebben. Geen moment spijt in elk geval. :icon_syda:
Ik zou er misschien wat kleine dingen aan willen veranderen (zoals een gat om makkelijk de cpu koeler los te maken) maar heb nog niet de moed, noch de krankzinnigheid om er een zaag in te zetten. :040:

Zoiets als dit in chroom zou mooi zijn als opvulling daarvoor:
screenshot75xw3.jpg
 
Gewoon de dremel pakken joh :) Alleen eerst alles netjes aftekenen voordat je de zaag zet in zo'n kast :p

De studie Filosofie lijkt me niks voor mij hoor ik al ;) Ik hou meer van fijne rekenregels en lekker dingen uitwerken zodat je een echt product krijgt. De studie die ik nu doe voldoet in dat opzicht niet te weinig en zeker ook niet te veel.

Ik vraag me nu echter wel af waar men stage gaat lopen bij zo'n opleiding :S Ik zelf loop nu stage bij een Waterschap op de afdeling Projectondersteuning, maar waar zou je dat moeten doen met de studie Filosofie ?
 
Je zal dan denk ik in het onderwijs moeten zitten, of iets met maatschappelijk werk.

Het lijkt me in ieder geval wel leuker dan Economie wat ik heb gedaan.
Net als bedrijfskunde superveel stof in het Engels, 600+ man in college zaal en bij mij was het ook redelijk "slecht" geregeld voor de student (Erasmus Rotterdam).
Achteraf gezien deed ik liever Psychologie. De stof daar is echt leuk (las meer de boeken van mijn vriendin dan mijn eigen boeken hahaha).
 
Ik studeer ook aan Erasmus. :D

En stage lopen? Daar doen ze niet verplicht aan op de universiteit.:icon_razz:

Onderzoek van de opleiding zelf zegt dat slechts iets van 15% in het onderwijs komt. De rest van de mensen komt werkelijk overal terecht.
Maar vooral voor een managementfunctie is het bijvoorbeeld erg handig.
Beter in staat zijn verschillende kanten aan te kunnen horen, de zin en onzin van iemands argumenten veel beter aan kunnen voelen en kort en helder jouw ideeën aan andere mensen overbrengen.

Ikzelf had juist een hekel aan alle vaste regels zoals die bij bedrijfskunde bijvoorbeeld naar voren kwamen. Je wist dat het fout was (ooit een volledig rationeel mens gezien dat alle mogelijke uitkomsten en bijbehorende opbrengsten goed en snel kan berekenen?) , maar daar was toch vaak het achterliggende idee op gebaseerd en moest je het leren.

Dat en ik was nooit zo'n ster in heel wiskunde. :p
Maar toch haal ik vaak op testen heel hoge scores voor dat soort onderdelen.:eusa_think:

En wat de kast betreft, misschien toch maar eens Sketchup erbij pakken en wat uitproberen. :)
 
Dan zit je zeker vaak in het T-gebouw of niet? :D

Ik ben bijna nooit meer op de uni. Alleen als ik mijn vriendin moet ophalen ofzo.
Moet alleen nog mijn scriptie doen, hopelijk kan ik dat dit schooljaar afronden.
Betaal nu 2000+ euro aan collegegeld voor niks eigenlijk.. zucht..
 
Nope, Filo of wijsbegeerte zit in het C gebouw.
Bedrijfskunde inderdaad wel, maar daar kom ik alleen nog als ik met de auto kom.

Beetje jammer van je collegegeld inderdaad, maar daar ben je vast niet de enige in.
 
Ik zal binnenkort eens wat nieuwe plaatjes schieten als ik mijn spiegel zijraam, ccfl en nieuwe fan voor de videokaart binnen heb. Duurt nu al meer dan een week voordat dat raam eindelijke eens binnen is. Had beter hier kunnen bestellen. :rolleyes:

Maar ik ben alweer een wenslijstje aan het aanleggen. :033:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan