• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

#JP's Redblack HAF922#

Het rood met zwart ziet er goed uit...
Alleen vind ik de knikveren er niet mooi bij... deze zien er nogal roze uit (op de foto, weet niet of het bij jou thuis ook roze is)
Zouden zwarte knikveren er niet beter bij het zwart/rood thema staan?!
 
update !!

Goed zoals belooft hier de update . ook heb ik een nieuwe camera gehaalt een heuse sony cybershot 12,1 megapixel . Wat erg goed zijn werk doet.
Er moet hier en daar nog wat gebeuren zoals :

- paar nieuwe fittingen bestellen bij freddy.

- Wat sleeving

hier de pics :

vxfdom.jpg


9k0bxe.jpg


x6dk6p.jpg


ik upload er straks nog een paar moet nu gaan werken !
 
Thx voor de reacties !:033: als er nog tips zijn laat maar horen ! :)

hier nog wat meer pics wat ik vandaag had geschoten ( ben net klaar met werken dus zal ze nog maar ff updaten )

hier nog wat pics :

20a5ldz.jpg


r1lsur.jpg


5bxxs1.jpg


692e77.jpg


23r64np.jpg


De sidepanel waar ik eerste niet te vreden over was hier op nieuwe gedaan heeft me wat moeite gekost met schuren ( ben nog geen 10 rank held met een dremel eens stukje scheef gaan wilt nog wel eens gebeuren dus dan maar recht schuren met schuur papier ! )

ztvgux.jpg


95o801.jpg


1zqcapc.jpg


Maandag even een bestelling plaatsen bij freddy en dan binnekort weer een update ! .
Reacties zijn welcome :)
 
Laatst bewerkt:
Erg netjes gedaan hoor! Het lijkt wel een AMD versie. Dat rood zwarte thema is erg mooi doorgevoerd.
De Sentry LX komt zo ook goed tot zn recht.

Je kan ook duidelijk zien dat je een nieuwe camera hebt :icon_cool:
 
@Kerensky: will do ! , ik w8 even tot dinsdag dan zal ik mijn bestelling binnen hebben maken we direct wat beter foto's :D

Naast dat zat ik nog te denken aan een paint mischien ? of om iets te doen met de ander sidepanel , zat ruimte daaar over . Iemand een ideetje ?
 
ik neem aan dat je bedoel dat de bovenste slang op het reservoir naar de pomp anders om moet zijn ? dus je bedoelt de onderste slang van het reservoir naar de input van de pomp right ?

volgens mij kan het geen kwaadt want de pomp krijgt genoeg water toegedient omdat de slang naar onder afloopt . het zouw misschien beter zijn ja omdat er altijd waterop de bodem is , maar ik neem aan als je reservoir gewoon altijd netjes op peil houdt dat het niet uit maakt ? echter als je die 2 slangen om draait ziet het er fucked up uit :p

ik ben pas nieuw met waterkoeling dus ik als doms zeg smack me !



ps : sander sjenske :p het kan nog altijd verandert worden kwestie van het reservoir even laten leeg lopen :p
 
Laatst bewerkt:
Update

Updaaaatjjjejeee :D

Pakketje binnen gekregen met daar in wat sleeving en gesleeved kabels .
Naast dat heb ik vandaag een 2e intel ssd 80gb er bij gehaalt ! :D

Wat er allemaal verandert is :

-Backpanel rood gemaakt
- hier en daar wat kabels gesleeved
- ssd's op een andere manier gemonteerd ( imo veel mooier )
-Fan controler weg gehaaalt omdat ik hem nauwelijks gebruik en het gigantisch veel kabels zijn wat dan ook maar in de weg liggen

Pics :

ilzr82.jpg


15i7yo2.jpg


35iyrly.jpg


orkv92.jpg


2yw76de.jpg


553qj6.jpg


En nog een foto met led's aan zoals gevraagt :)

2czbyf6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
H M'n Haf922 watercooled. Gallery & Build Logs 9
JeanPaul HAF922 rebuild V2 Gallery & Build Logs 92

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan