• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

#JP's Redblack HAF922#

Update.

Goed klein mini updatje .

vandaag was het pakje binnen gekomen !. zaten wat kleinen dingen in .

Verder heb ik nog mijn waterblock aangepast( gecoat) . en een afdek plaatje gemaakt voor kabels ook heb ik de ssd holder die vandaag in het pakje zat gecoat .

2h353bk.jpg


nb7n76.jpg


121943t.jpg


24lvllx.jpg


tot de volgede update !

Freddy thx voor de snicker :D
 
Laatst bewerkt:
update

Vandaag tijd gehad ! omdat ik me ontiegelijk hard had verslapen en dus veelste laat wakker was om naar college te gaan lol . nja dagje vrij is ook wel eens welkom ! .

Vandaag nieuwe tiraps gehaalt , verder heb ik mijn mobo , waterblock , radiator , psu gemonteerd en mijn ssd schijfje en mijn kaartjes klaar gemaakt .

pics :
22j6hd.jpg


16jiulx.jpg


25smnp4.jpg


212af86.jpg


10g9rwm.jpg


mug7m1.jpg


2uf9eop.jpg


Dan zit ik nog met het reservoir als iemand mee met me denkt waar ik dat kan plaatsen ?

4lhmc6.jpg


Reacties of ideen wat beter kunnen zijn welkom !!!!!!
 
indd een slim ideetje ! , alleen wilde k graag het reservoir kunnen zien weetje ook altijd of je pompje nog wel looopt :p , ik ga eens kijken of het past en kan.Ik ben niet meer van plan om nog meer HDD's te gaan plaatsen 80gb ssd en 1 tb is genoeg voor mij :D
 
Dan heb je daar alle ruimte in ieder geval:D

Daarnaast is het misschien handig om een flow meter te installeren.
Dan weet je niet alleen of je pomp het doet, maar ook of je blokken misschien een beurtje nodig hebben.
Verstoppinkjes kunnen nogal eens voorkomen namelijk
 
Ziet er erg clean uit :)

Res kan je toch gewoon voor je voeding plaatsen :p Zet er nog een uv-ledje in en je psu glimt al zoo uber. Verlicht je hele pc met UV :D

Maare, wat sanders zegt is ook wel handig.

Anders nog een ideetje. Plaats hem voor je 120mm fan. Exhaust, Staat denk ik wel leuk.
En zet je die pompje ergens boven in zo'n 5,25 ruimte. Heb je alles boven in. Wel clean zo.
 
Update .

Inmiddels draait de pc . alles loopt, temps ben ik vrij te vreden over , naar 5 uurtjes cod met 3 260's was mijn cpu 40 graden , not bad d8 ik zo .

Daar naast dat had ik mijn 3 Gtx 260's core 216 55nm verkocht aan X-Tripiot . Echter failde opeens 1 gtx 260 die naar paradigit terug gebracht. zou 1 week later een nieuwe krijgen. Zelfde dag ging de telefoon nog was paradigit , ze hadden een EVGA gtx 260 core 216 nm55 SSC binnen gekregen en die kon ik ophalen. Zo gezegt zo gedaan .

Verder blijf ik dan netjes bij de Gtx 260 ssc core 216 heb er een waterblokje voor bestelt die moet volgende week ergens binnen komen . en die dan leuk overclocken . voor de rest komt er een update zodra spulletjes binnen zijn ! .
 
Laatst bewerkt:
[B]Update[/B]

Inmiddels een hele tijd verder ! heb het druk druk druk druk druk gehad . Vooral in de horeca met de tefaf in maastricht was het chaos bij ons thuis vandaar de late update .

wat is er allemaal gebeurt ?

- pakje binnen gekregen
-Crosair mem cooler kleurtje gegeven
- Ales gemonteerd
- sidepanel ( window ) opnieuw gedaan vond het maar niks .

Ik heb het echter ook helemaal gehad met die K*T 5 mega pixel camera ga morgen vroeg even een fatsoenlijk ding halen moet er toch echt eens van komen ! .

goed hier de foto's die nog gemaakt zijn met de 5 MP camera toen kreeg ik er de ********* van .

het pakje !

m8ohw4.jpg


xfx 5850

24gqas6.jpg


10n6opk.jpg


261c6t4.jpg


En voor hoe toen alles in elkaar zat is nu wat anders komt morgen update van !

243kkk3.jpg


Dus morgen een update met een FATSOENLIJKE camera ! :D

tot morgen ! comments zijn welcome !!!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
H M'n Haf922 watercooled. Gallery & Build Logs 9
JeanPaul HAF922 rebuild V2 Gallery & Build Logs 92

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan