Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Ik hoop voor je dat dat goed afloopt L3p, afgelopen week weer een appie hein verbouwd. KPN komt een analoog lijntje migreren naar isdn. Appeltje eite denk je. Kerel is aan het prutsen en aan het meten en alles moet goed komen volgens hem. Een uur later zitten de buren zonder tel en ik kan met dat nummer naar buiten bellen.. *zucht*

Komen er vervolgens 2 monteurs voor om dat te fixxen, en beide snappen niet wat er gebeurd is. De 3e monteur snapte mijn verhaal en binnen 15min hadden de buren weer telefoon en ik de juiste lijn met het goede telnummer.

Vandaag komen ze een verhuizing van een lijn regelen, is door niemand aangevraagd. "Ja ik weet het niet maar die lijn zit op dat aderpaar" *zucht* das bij de buren slimmerd en daar hangt een alarmsysteem achter "Ow, ja dan weet ik het ook niet".. Wie heeft die verhuizing aangevraagd? "Geen idee meneer" Hier word je toch simpel van? En das nog niks met wat ik in andere winkels wel eens heb mee gemaakt.

Hoog tijd dat daar de zweep eens flink overheen gaat, en dan met name over de mensen die denken er verstand van te hebben, alleen blijft er weinig over bij hun ben ik bang.

Heb hem ook nadrukkelijk gezegd dat ze verder niks moeten doen, ik zie het wel gebeuren dat de AH morgen zonder telefoon, internet enzo zit.

Eind van het jaar ga ik ook glasvezel krijgen, ik ben zeer benieuwd ;)

Terug
Bovenaan