Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Speedtest.net is ook erg afhankelijk van welke server je kiest, bij sommige kom ik ook op jou snelheden..
ff een beetje wisselen en je hebt zo een snellere te pakken die je wel 120 geeft
Alles valt gewoon bij ons weg en bijna alles is al bijna vervangen.
We hebben dat kasje wat van glasvezel kabel naar upt kabel al vervangen het modem tv kastje en de bedrading van ons huis naar de hoofdkabel is na gekeken en we hebben een nieuwe poort gekregen, en nog steeds niks.
Dus wat we hebben is dat zo'n 15 keer per uur internet even weg valt is niet lang maar voor dat wifi tv etc allemaal weer is opgestart duurt wel even.
Gebruik je een devolo? Draadloze Verbinding Set? Die storen inderdaad. Kan je beter helpdesk bellen en vragen naar een Moka oid. Dat gaat via de coax ipv stroomnet. heb de devolos ook gehad. Klote dingen.
Ik heb nu wifi van het modem uit gedaan mijn kabel vervangen en een andere router er op aangesloten en op de 2de router zeg ma mijn kabel aangesloten.
Nog geen last maar ik vraag me af of kpn mij niet moet voorzien van een router door dit geauwhoer?
Jammer dat de Experiabox van KPN geen bridge-modus heeft. :-/
KPN gaat niet haar modems vervangen. Ook niet met eigen routers. Omdat meerendeels van de mensen geen poorten hoeft te openen. Dit gaan ze niet veranderen. Check het IPB forum maar. Sinds 2008 al geouwehoer met de modems. leg je er bij neer of opzeggen.
Wat bedoel je met poorten open want volgens mij kan dat ook niet hoor?
Je kan wel bijvoorbeeld op de 2de lan poort een router aan sluiten en van de experiabox het wifi uitschakelen.
Is er trouwens een manier dat ik ga downloaden en dat ie dan laat zien of je veel uitval hebt?