Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niet heel vreemd, Glasvezel is meer iets waar KPN op doelt, er zijn idd andere providers op het kopernet die sneller zijn voor een lager bedrag. Zelf telfort gehad, 24/1 voor 30,- p/mnd, maar dat was echt zooo belabberd slecht en onstabiel... Betaal liever iets meer, dan "sneller" voor minder maar bagger
ik heb het niet over prut een abonnementje van drie tientjes hé ik betaalde bij kpn bijna 140 in de maand. maar als klap op de vuurpijl schreef kpn gister 2x 65 euro opstap kosten dus ga maandag weer eens bellen. Heb kpn bij de bank laten blokkeren en afschriften laten terugboeken. is zo duur hier trouwens omdat je hier geen glasvezel kan krijgen.
JAren geleden werkte mijn vrouw bij Euronet. Iemand legde haar daar uit hoe nieuwsgroeen werkten (was toen nog redelijk veel gedoe). Ze zat via het interne netwerk daar dus direct op de nieuwsgroep, lansnelheid dus. Thuis ook een film downloaden: bleg dat gaat langzaam met 2.5 mb per seconde
Haal op de iPad test nu 25mb down en 0,3 (sloom) up...
Geen wonder dat het zo lang duurt met plaatjes inladen:
Maar is verklaarbaar:
In de nacht van woensdag 14 op donderdag 15 maart 2012 vinden er tussen 1.00 en 6.00 uur werkzaamheden in uw buurt plaats. Omdat de werkzaamheden buitenshuis plaatsvinden, hoeft u hiervoor niets te doen. Houdt u er wel rekening mee dat er tijdens deze werkzaamheden onderbrekingen kunnen optreden in uw televisie-, radio-, telefonie- en internetsignaal.