Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ligt er ook aan welke Server je kiest.
Als ik als server Rotterdam of Naaldwijk kies, krijg ik een lagere snelheid (~40Mbit down) en een ping die 2 tot 3 keer zo hoog is.
Terwijl beide dichterbij liggen.
Dit is bij mij thuis, tele2 alles in 1 (= een 20 mbit ,maar kom niet verder als de helft)
Als ik er aan toe kom zal ik morgen eens op m'n werk een testje doen, ik weet zeker dat er dan heeel wat mondjes open vallen van verbazing !!! (daar kan geen universiteit tegenop! :shock: )
Tipje van de sluier: het is ver boven de 300 mb...... :shock:
Oke, maar ik kijk niet via tele2 naar TV, omdat je maar 1 tv op die decoder kan aansluiten......:013: (kansloos!) zodoende heb ik nog gewoon UPC om tv te kijken,dan kunnen de kinderen ook op hun kamer kijken.
Maar zou het dus zo zijn dat 10mbit voor internet is en de andere helft voor tv... ?? :icon_mad:
Verder heb ik geen klachten hoor, ik ben al lid sinds zij als eerste met gratis internet kwamen onder de naam Zonnet :003: (lekker inbellen, met dat typische geluid van die modem whahahaha)
Zoals belooft een test van de snelheid op m'n werk, dit is dus terwijl ons hele kantoor aan het werk is en allemaal webradio luisteren en andere dingen doen
Lijkt me wel een lekkere verbinding of niet dan :icon_super: :033:
Zoals belooft een test van de snelheid op m'n werk, dit is dus terwijl ons hele kantoor aan het werk is en allemaal webradio luisteren en andere dingen doen
Lijkt me wel een lekkere verbinding of niet dan :icon_super: :033: