foutje van kpn? dat de glasaansluiting aan de buitenkant zit?
als je kpn glas neemt, zou je eigenlijk je experiabox eruit moeten gooien en een andere netwerkopstelling maken.
Het glasvezelnetwerk wordt gelegd door Reggefiber, daar hebben ze op Urk een maand of 3 voor nodig.
Ze zijn echter in het nieuwe gedeelte begonnen.
3 weken terug belde KPN voor een afspraak om het te installeren.
Ik: "Maar ... de leiding wordt pas volgende week ingegraven staat in mijn brief"
Doos 1: "Dat maakt niets uit meneer, wanneer wilt u dat we langskomen?"
Ik: "Ok dan ..... zo vroeg mogelijk"
Doos1: "Prima, met 2 weken komt iemand langs"
Dus ... ik mijn Ziggo abbo met internet, tv en telefoon opgezegd per half Mei.
De week erop steekt er een oranje
slang bij de voordeur uit de grond.
Die week daarop zou de monteur komen.
Vond het allemaal wat vreemd want lijkt me sterk dat die kpn monteur de
slang de meterkast in gaat brengen en er glas door heen schiet.
Dus weer gebeld uit zekerheid..
Doos2: "Sorry meneer, helemaal vergeten te melden dat we pas in July/Augustus langs kunnen komen, heeft u geen brief gehad?"
Ik: "Zucht"
Doos2: "Bij deze heb ik de monteur voor de zekerheid een herinnering gestuurd dat het niet doorgaat"
Ik: "Prima"
Met geluk kon ik mijn Ziggo abbo weer door laten lopen tot Augustus. (Zijn heel wat telefoontjes, helemaal omdat mijn vaste nummer al was overgezet naar KPN)
Die maandag avond kom ik thuis ... wat ligt er op de drempel .. papiertje met:
"Wij zijn bij u aan de deur geweest zoals afgesproken, neem contact op met KPN"
Weer bellen, wil geen rekening van voorrijkosten ..
Doos3: "Oh ... ok"
Story so far met KPN