Ziggo zuigt!
Vorige wk een klacht ingediend mbt tot mn klapperende WiFi verbinding.
Kreeg ik een mail terug, met de conclusie dat mn modem/router vervangen moest worden.
Een afspraak hiervoor kon ik enkel en alleen maken via de telefoon.
Dus ik net gebeld om een afspraak te maken...
Houd die Ziggo kneus me dik 10 min aan de praat (@ 0,10/pm) met een "technisch" kont verhaal.
Kneus: We zullen eerst eens een aantal testen doen om te kijken wat er aan de hand is.
Ik: Dat hoeft niet, want in jullie reactie op mijn mail, werd aangegeven dat mn modem vervangen moest worden.
Dus ik wil alleen een afspraak maken aub.
Kneus: Maar dat is zo gedaan en anders stuur ik misschien voor niks een monteur.
Ik: GGrrrrr, oke...
Kneus: Ik zie dat er op LAN 1 en LAN 2 poort een kabel zit die niet de juiste specificaties heeft voor de hoogste snelheid.
Ik: Kan kloppen, maar ik bel vanwege een WiFi probleem. Gebruik mn desktop en server nauwelijks.
Kneus: Dan gaan we eerst de snelheid testen van de bekabelde systemen.
Ik: ? Euh... nee want ik heb een WiFi probleem.
Kneus: Maar in uw mail zet u dat u modem defect is, maar dat wil ik eerst testen.
Ik: Luister, jullie trekken de conclusie op basis van mijn mail dat mn modem defect is.
Ik bel alleen voor een afspraak!
Kneus: Ja meneer, dit modem is als beste getest blablabla
Ik: Dat boeit me niet, ik wil dat mn modem vervangen wordt!
Kneus: Maar op dit moment zie ik dat alles werkt binnen onze normen.
Ik: Opgehangen... :067: