• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Joren's XLR8

haha hoi :p

Ik heb eerst gewoon een vierkant gedremeld met schuine hoeken, en toen met de dremel voorzichtig rond geslepen.. daarna nog even beetje vijlen.

Idd mooie voeding, hij leek echt als nieuw! Heb je hem wel gebruikt? :p

ok, mooi gedaan iig, wil zelf ook nog wat gaan rommelen aan m'n nog te ontvangen cosmos S, nog geen inspiratie gekregen, maar komt wel tzt.

Die hx520 is wel gebruikt, maar eenmaal in de kast is ie er niet meer uit geweest en zo intensief heb ik de pc ook niet meer gebruikt de laatste tijd, weinig tijd gehad, al was de rest van m'n kast behoorlijk stoffig, voordeel met m'n huidige kast is dat alle koeler lucht van onder komt, voordat het bij de voeding aankomt is alle stof al aan allerlei andere onderdelen blijven plakken...:p

UUUUuuupdate!

Liedje voor tijdens het fappen ;)
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=5SZUXNrzsfk]YouTube - David Guetta feat Kid Cudi - Memories[/ame]

WC again! Heb een tijdje lucht gedraaid, omdat ik geen zin meer had om toen waterkoeling in te bouwen. Maar we zijn nu weer helemaal terug en ben er erg tevreden over!

Pics + uitleg!
Here we go!

2hn84s6.jpg

Zo was het ;)

68ztwy.jpg

Paar spulletjes die we heel misschien wel eens gaan gebruiken..

33e3a4n.jpg

Men neme een topcover met grill en een TFC240..

1jvj38.jpg

en zie hier het resultaat!

2pshc0h.jpg

Saai van de onderkant, maar die zien we toch niet

dh8jd0.jpg

Hij snakt naar wat water!

2zz2l42.jpg

Beetje opereren.. beetje sileconen hier en daar..

15fsk1j.jpg

Tada! Zie hier uw mooie ****** mevrouw.

2h30o7b.jpg

Oh crap. nog zo'n raar ding waar iets mee moet gebeuren..

11j3olh.jpg

Sehr geile cpu!

j9tr8z.jpg

Paar spulletjes..

2zoyrfd.jpg

DAMN! Past niet :( Naja pakken we even de boormachine erbij..

xb07j6.jpg

Hoppa!

2crap0z.jpg

Terug in je hok jij!

2yo2uqa.jpg

Slangetjes erop en testen maar!

53r6g6.jpg

Totaalshotje dan maar

2zpsa51.jpg

+ bureau

ngt4q1.jpg

No comment

msokfr.jpg

Alu fangrill past echt goed bij lian li imo !

a0ufqd.jpg

Spot daar die vette 120 achterop ^^

2gtsnjo.jpg

En dan nog wat final pics

ibfdzq.jpg

20r6zjd.jpg

kdlkcz.jpg

33nl3s7.jpg

Nou dat was het dan maar weer. Voorlopig :p Ik ga nog enkele dingen doen, zoals window maken enzo. Tips zijn welkom!

Gegroet;)

Thanks allen voor jullie comments!

Ik heb ook al bijna bereikt wat ik wou, een nette cleane build.

Enkel nog even wat kabeltjes sleeven, en misschien nog wat spelen met slangen en fittingen..

dit was btw ongeveer het ontwerp voor window:
2ex0vp2.png

Wat denken jullie ervan?

edit:

Nog even 2x lian li fans op mn 240 gezet voor push pull, scheelt me toch weer 2 graden idle..:057:

nice;)
En over dat window; als ik een lian li zou hebben zou ik denk ik alleen maar rechte dingen doen. Dus ook geen ronde hoeken in window en dit reservoir behouden. Je moet de Poison Ivy mod van Jeroen is bekijken, die heeft met hetzelfde reservoir wat leuks gedaan;)

Maar goed, it's up to you

succes verder!

Maarja anders zijn is altijd moeilijk. window zo is origineel en zo op een paint dingetje is het altijd maar raden.

Mocht hij het zelf echt niet mooi vinden is dat zo bijgewerkt, ik zelf zouw voor die window gaan omdat het origineel is, en kan dus mooi uitpakken.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan