• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Joren's XLR8

Voor:
00000100.JPG

Na:
00000095.JPG

Dat moet je echt doen ;) Op deze foto is hij overigens nog niet zo goed als hoort, ik heb hem nog een keer gedaan en toen ook aan de kant van het rondje schuin afgesneden.

Staat een beetje stil, maar ik wel sinds gister mijn nieuwe voeding binnen (HX520) Ik ga in het weekend gaten maken naast de voeding zodat de kabels achterlangs kunnen, en deze week komt ook mijn plexi binnen, maar ik moet nog even een watersnijdbedrijfje benaderen.. :098:

In het weekend wil ik ook mn wc helemaal in orde maken, dus de nieuwe clear slangen, feser one vloeistof en 45gr fittingen erin verwerken.

zal vanmiddag nog even het een en ander bij fretty bestellen:066:

Ik heb niet voor niets een fancontroller :)

En hoge rpm is handig om dan te benchen etc:033:

Wil nog 3x coolermaster fans aanschaffen.

Heb dan te koop 3x Yateloon 1650rpm. Iemand intresse? Pm maar ;)

Btw, temps nu:

Cpu idle 29/30c ( fans low )
Cpu load 35c ( fans max )
Cpu load 40c ( fans low )

wel netjes denk ik zo :) maar dat is nog stock. Ik wil minstens 4.0ghz draaien 24/7 als dat mogelijk is. Lukt dat niet dan schaf ik een c3 stepping aan :) Die schijnen wel 4.5 te lopen 24/7 :066::120:

Ik heb niet voor niets een fancontroller :)

En hoge rpm is handig om dan te benchen etc:033:

Wil nog 3x coolermaster fans aanschaffen.

Heb dan te koop 3x Yateloon 1650rpm. Iemand intresse? Pm maar ;)

Btw, temps nu:

Cpu idle 29/30c ( fans low )
Cpu load 35c ( fans max )
Cpu load 40c ( fans low )

wel netjes denk ik zo :) maar dat is nog stock. Ik wil minstens 4.0ghz draaien 24/7 als dat mogelijk is. Lukt dat niet dan schaf ik een c3 stepping aan :) Die schijnen wel 4.5 te lopen 24/7 :066::120:
waarom zou je die yates nu weg doen ? :p

Update!!1!11!1EINSEINS

Vanmiddag toch nog maar even een modje gedaan, aangezien ik me dood ergerde aan de kabels.
Misschien een klein ding, maar zeker 200% nuttig :)

Ook meteen even over geswitched naar aircooling, aangezien ik niet de tijd/zin had om alles overnieuw te doen ( nieuwe slang, vloeistof en wat fittingen )

ENjOy ThA PIccAz :)

htecd4.jpg

5ds7r5.jpg

slo8iw.jpg

1231vf4.jpg

wmnv3p.jpg

vo3c6v.jpg

Volgend weekend gaan we de wc helemaal afmaken, en proberen een watersnijder te vinden voor window.
Later boys! :icon_cool:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan