Snelle update!
Vandaag het kastje binnengekregen van oes lief freddy! Meteen dus pc uitgemikt en bezig gegaan met inbouwen.
Ben eerst een tijd lang aan het prutsen geweest met de kabeltjes van de kast, zodat die in ieder geval goed liggen.
Voedingskabels heb ik er maar snel ingepropt want word toch nog veranderd.
Anyway, pics!
Sorry van de slechte kwaliteit, beetje gebrek aan licht hierzo.
Verder weer tegen een probleem aangelopen.
In eerste instantie was het het idee om een 120 rad in de dvd bay te plaatsen en deze naar boven te laten blazen. Het blijkt dus de voedingskabels echt nergens anders netjes terecht kunnen dan in dvd bay, en dat wil ik graag zo laten want het past mooi.
Nieuwe idee is nu dus om de HDD bay eruit te schroeven,
radiator met push/pull voorin te zetten, met daarvoor een pompje/res en 1 hardeschijf gewoon op de vloer te plaatsen. De ssd dan op een ander mooi plekje.
Zo houd ik dan een mooie open ruimte over voorin de case. Aan de rechterkant zou ik dan een window willen maken zodat je de
pomp/res/mobo mooi kan zien.
Idee voor window voor de videokaart is nog in uitwerking. Ik zat zelf te denken aan een soort spacer van plexiglas, zodat je een soort uitbouw krijgt van een (paar) centimeter naar buiten, dit omdat de videokaart anders geen lucht krijgt. Ik zou het window ook op buisjes een paar centimeter van de case af kunnen zetten, en de ruimte ertussen opvullen met mesh. Denk dat dat nog wel beter is ivm airflow
That's it for now. Volgende update ga ik waarschijnlijk waterkoeling inbouwen of bezig met de windows.