• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Joren's Lanbox

waterkoeling word mij eerst te duur, maar misschien doe ik dit later nog. eerst zat ik te kijken naar: Thermalright SI-128 SE

die is samen met een fan ongeveer 11.6 cm hoog, en gaat volgens mij precies passen. tot die tijd heb ik de boxed cooler en kan ik het wel een keer opmeten :)

waterkoeling is overigens bijna verkocht, dus kan ik morgen misschien al mijn Maximus II Gene bestellen :D
 
Jongens,

Ik zit nu erg te twijfelen tussen een Hd4890 of een GTX275..

een gtx275 is wat sneller ( en ik ben Nvidia fan )
een hd4890 is wat minder snel, maar mijn volgende bord wordt een crossfire bord, dus heb ik de mogelijkheid om er nog een bij te plaatsen..

Help me out!

edit: het wordt een gtx275, ik heb gewoon scheit aan ati :)
 
Laatst bewerkt:
Jongens , ik ga nu voor een ander moederbord, ik heb namelijk de DFI JR P45 T2R kunnen vinden.

deze is 50 euro goedkoper dan de maximus II gene.
link

wat vinden jullie er van? DFI schijnt geweldige biossen te hebben..
of is dit een slecht bord? graag jullie reactie.
 
bij Asus heb je altijd wat meer extra's, mooie looks, je kunt er makkelijk me overclocken en de bios is lekker duidelijk. bij DFI heb je die extra's niet, en de bordjes zijn altijd lekker kleurig. overclocken doen ze goed en de bios is erg uitgebreid. de bios is alleen wat ingewikkelder voor zover ik dat van anderen gehoord heb.
 
over die dfi. Heb er zelf ook eentje hier. En je zal idd wel even bij moeten lezen wat betreft de bios dat ding is echt idioot uitgebreid. Hier is wel een mooie guide daarbij. Voor de rest een topbordje. Heeft stock al hele krachtige cooling op de vrm's, mosfets en de NB.
Bios mag dan wel uitgebreid zijn trouwes maar hij steekt wel goed in elkaar. Je kan snel bij de standaard dingen komen. En de uitgebreide overclock instellingen zitten netjes weggestopt.
 
ohw ja en veel van de dingen zijn uv spul. tenminste bij mij dan. Al mijn pci sloten, geheugensloten, ide en sata poorten zijn uv reactief. Geeft heel vet effect bij mijn pc. Ga morgen even mijn worklogje updaten denk ik. kun je het ook zien. ben echt verliefd op mijn dfi bord :p
 
zal niet al te uitgebreid zijn, maar als er maar de standaard dingen bij zitten. zoals handleiding, drivers, sata kabels, ide kabels, etc. en dat zit er dus gewoon bij.

ik wil in dat kastje ook een window gaan maken, zodat je alleen de videokaart ziet, en de rest van de pci sloten, die ik ga belichten met een UV balk dan :033:
 
ik zit nu dus nog steeds te kijken naar videokaarten.

Dfi moederbord dat ik wil, loopt helaas altijd op 2x8lanes bij de pci-e 16x sloten.
dit bord is heel erg goed in ocen, en zou dus een goede keuze zijn, wil ik crossfire nemen.

wil ik een gtx275, dan wil ik liever ook een asus moederbord, die heeft wel 16lanes, maar ocd niet goed, en is 50 eur duurder.

ik zat dus toch te denken aan cf..

wat kan ik het beste doen?

2x4770 ( lekker prijs/prestatie )
2x4870 ( lekkere prijs/prestatie , maar licht overkill )
2x4890 ( minder prijs/prestatie, overkill, maar fukking awesome )
1xgtx275 en Asus moederbord ( wel goede prijs/prestatie, maar daar komen de nadelen van het asus moederbord weer bij op )

wat kan ik het beste doen?
 
ik kan je niet heel veel verder helpen, maar die ENGTX275 kaarten die kunnen zeker geen EK blok hebben. Gezien de indeling van de kaart denk ik ook niet dat er veel full covers zullen gaan passen omdat er een langer rijtje van hoog uitstekende dingen op zit.

Dit is een foto van de ASUS (EN)GTX275

 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan