• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Joren's Lanbox

Krijgt...:icon_eek: :D Die UN bracket krijgt Joren idd, maar voor de rest...:098: Maar de prijs was geloof ik redelijk mild hoor. Ik ben een vrij slechte verkoper. :icon_rolleyes: **pokerface**

Ik ben happy, en arm nu :098::wehe

Tja, maar toen ik 14 was had ik niet 'even' 802 gulden (364 euro) te besteden aan een computer! dus ja, wat is arm he?! :icon_biggrin:

En trouwens, in die tijd had je de keus uit een '286' of '386' PC.... (opa verteld) met maar liefst een 25 mHz cpu, en een HD van wel 40 mb !!! :icon_super:
Zo zie je maar, vroeger was echt niet alles beter hoor whahaha

Succes met je build, ik ga hem volgen!

Laatst bewerkt:
Zo Joren, ik zit ook even te bladeren. Ziet er erg netjes uit.

Ook het spuiten van die brackets is mooi geworden. Wat voor verf heb je er voor gebruikt?
DFI maakt trouwens mooie bordjes vind ik altijd.

@Cooldaddy: Ik geloof dat wij nog een oude 386 hier hebben staan en een oude pentium II. :D

Morgen avond komt het pakketje van Freddy, en morgen ook het pakketje van Roland hoop ik:023::icon_razz:

@Weekend dan hardcore bouwen, en zorgen dat ik snel nog een extra radiator kan kopen, want het systeem moet wel klaar zijn als ik naar The Reality ga:067:

En dan nog even iets.. Omdat het enige wat zilver zal zijn in mijn kast mn hdd is.. Is het mogelijk die te spuiten? Dus sticker eraf, gaatjes dichten en dan schuren&spuiten? of kan hij zn warmte dan echt niet meer kwijt of moeten de gaatjes op een of andere manier onder een sticker blijven? Hoop namelijk dat ie zwart mag, dat zou wel een awesome mod zijn :023:

denk het haast niet joren, je Serie Nummer staat op je HDD, ik denk dat je garantie vervalt, of iig de winkel neemt em niet terug of wattan ook, ik denk als ej het risico wilt lopen dat het best kan hoor spuitbusje die tegen warmte kan,,

Ik zit ff te googlen en komt dit tegen
p10101210ze9.jpg

Zou zo matje niet wat voor je zijn die je er gewoon op 4 Punten op plakt,, dan overdekt het je HDDtje ook

EDIT: dat is carbon eh :)

Ik kwam laatst wat tegen van iemand die een kleine htpc-kast van carbon had gemaakt.

Zo dat heeft ie bijzonder mooi gemaakt zeg!
Maar wat hij zegt over 20 uur drogen daar klopt iets niet, dan is z'n epoxy mengsel niet goed geweest of de lucht is te koud en/of te vochtig geweest (ik heb enige ervaring met carbon/expoxy)

De prijs klopt in ieder geval wel, 35 euro de m2 en dan komt er nog de epoxy en harder bij, plus kwasten plakband en al dat soort spul....

Je zou eens kunnen kijken of autostyle losse platen carbon kant en klaar heeft, dan hoef je het alleen nog maar op maat te maken!!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan