Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jawel, die VRM's worden zo heet.
Hier ook met Iandh's koelblok erop en een 120mm eronder zijn ze 56°c IDLE, 70°c~90°c onder LOAD. (licht aan game, kamertemperatuur etc.).
Maakt niet uit, daar zijn die dingen op gebouwd, toen aircooling er nog opzat hier zat hij boven de 100°c.
ik vind ze persoonlijk ook een stuk handiger, hoewel ik moet zeggen dat ze de andere fittingen ook erg handig zijn, zo zijn ze makkelijker eraf te halen en staan in sommige hun opzichten ook erg netjes ( zeker als je er geen clamp omheen hoeft te doen ) ik heb dan zelf weer wel schroef fittingen maar het is volgens mij voornamelijk te danken puur waar voor jezelf de voorkeur ligt
ik vind ze persoonlijk ook een stuk handiger, hoewel ik moet zeggen dat ze de andere fittingen ook erg handig zijn, zo zijn ze makkelijker eraf te halen en staan in sommige hun opzichten ook erg netjes ( zeker als je er geen clamp omheen hoeft te doen ) ik heb dan zelf weer wel schroef fittingen maar het is volgens mij voornamelijk te danken puur waar voor jezelf de voorkeur ligt