Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb mijn behuizing gevonden en alles ingebouwd.
Tevens is de MSI 9800GX2 defect gebleken. ( als je wil mag je hem voor een leuk prijsje overnemen om hem te bakken )
En verder nog de intel E6300 van 1860mhz naar 3200mhz gegooid, 71% overclock ik ga natuurlijk voor de 100, maar dan heb ik eerst even een deftige koeler nodig.
Dan zou ik toch de koeler van mn oude 9800gx2 eraf rossen en erop zetten
Maar inmiddels heb ik de kaarten teruggestuurd naar de vorige eigenaar, en me geld terug gekregen.
Ik ga nu een GTX 275 kopen, en die later in sli zetten.
Inmiddels heb ik een Asus 9800GTX+ top kunnen krijgen voor €25 Die staat nu dus lekker te draaien. Koop later nog wel 1tje voor in sli =)
Ook een Q6600 gekocht voor €55 en een Thermalright Ultra 120 voor €15.
Dit weekend dus wat fototjes en wat nieuwe OC resultaten.
Komende paar dagen draait de e6300 nog fijn @ 3.2Ghz
TEAB advertentie gevraagd wat hij ervoor wou hebben.. hij zei meteen 55eu en dus meteen maar gekocht
Tis ook nog eens een G0 stepping dus beetje overclocken gaat ook wel lukken
Even de doos beetje opnieuw ingedeeld en kabels wat naar binnen gepropt, ook HDD zit nu binnenin =)
Ik wacht nu alleen nog op mijn TRUE-120 en dan kan ik weer verder overclocken..
Ohja ik heb ook nog 2 nieuwe speeltjes
Q6600 :119:
9800GTX+ 512M :119:
En dan ziet de doos er van binnen dus zo uit:
Netjes ofniet?... :042:
Alles erop geknald:
Hopelijk krijg ik morgen mn true-120 + koelpasta binnen, dan kan ik weer verder met overclocken met de E6300, en als die dood is of niet meer verder wil, gaat de q6600 eronder !
Eigenlijk moet ik nog een snellere bootschijf hebben, degelijke 7200Rpm schijf, maar een Raptortje of kleine SSD zou ook wel leuk zijn.. Als je nog wat hebt liggen, PM me !:054: