Focus08 - Joost - AMD Rebuild Verwijderd.
focus08 AMD Overclocker 17 maart 2010 #1 Focus08 - Joost - AMD Rebuild Verwijderd. Laatst bewerkt: 1 juli 2015
Forseti Lucht exploitant 18 maart 2010 #3 Leuk systeem en welkom. heb meer 1 vraag hoe doe je je side panel dicht?
Forseti Lucht exploitant 18 maart 2010 #5 haha, of hem wat verplaatsen maja nieuwe build is altijd leuk natuurlijk
focus08 AMD Overclocker 18 maart 2010 #6 Jup, daarom. Een nieuwe kast is ook weer wat anders, deze begint na een jaar toch wel een beetje saai en klein te worden
Jup, daarom. Een nieuwe kast is ook weer wat anders, deze begint na een jaar toch wel een beetje saai en klein te worden
Joren New member 18 maart 2010 #9 Welkomwelkom, Leuke setup hoor! Maar je zijpanneel kan zeker niet meer dicht :033: Enjoy your time around here
Welkomwelkom, Leuke setup hoor! Maar je zijpanneel kan zeker niet meer dicht :033: Enjoy your time around here
focus08 AMD Overclocker 18 maart 2010 #10 Wizzard22 zei: Je kan je E-Mail beter anders neerzetten Naam(at)adres Klik om te vergroten... Hoe bedoel je? Maar iig, zijpaneel kan niet dicht nee, vandaar dat ik een HAF 932 ga kopen.
Wizzard22 zei: Je kan je E-Mail beter anders neerzetten Naam(at)adres Klik om te vergroten... Hoe bedoel je? Maar iig, zijpaneel kan niet dicht nee, vandaar dat ik een HAF 932 ga kopen.
Wizzard22 Member 18 maart 2010 #11 ik bedoel, dat automatische programmas sites afzoeken naar e-mail adressen en je je e-mail adres beter zo neer zet jooztt(at)live.nl
ik bedoel, dat automatische programmas sites afzoeken naar e-mail adressen en je je e-mail adres beter zo neer zet jooztt(at)live.nl
focus08 AMD Overclocker 18 maart 2010 #12 Wizzard22 zei: ik bedoel, dat automatische programmas sites afzoeken naar e-mail adressen en je je e-mail adres beter zo neer zet jooztt(at)live.nl Klik om te vergroten... Bedankt voor de tip, het is nu aan gepast. Verder nog hobbies toegevoegt voor de geinteresseerde!
Wizzard22 zei: ik bedoel, dat automatische programmas sites afzoeken naar e-mail adressen en je je e-mail adres beter zo neer zet jooztt(at)live.nl Klik om te vergroten... Bedankt voor de tip, het is nu aan gepast. Verder nog hobbies toegevoegt voor de geinteresseerde!
Xtrafresh It never hurts to help 20 maart 2010 #14 Welkom bij HighFlow! Wel ff een andere naam verzinnen, ik ben namelijk al Joost
focus08 AMD Overclocker 21 maart 2010 #15 Sanders zei: Scooters! Lol Doe je ook wel eens sprinten? Leuke pc trouwens Klik om te vergroten... Xtrafresh zei: Welkom bij HighFlow! Wel ff een andere naam verzinnen, ik ben namelijk al Joost Klik om te vergroten... Joost is just the name! :033: Laatst bewerkt: 8 april 2010
Sanders zei: Scooters! Lol Doe je ook wel eens sprinten? Leuke pc trouwens Klik om te vergroten... Xtrafresh zei: Welkom bij HighFlow! Wel ff een andere naam verzinnen, ik ben namelijk al Joost Klik om te vergroten... Joost is just the name! :033:
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 21 maart 2010 #16 Zo dan dikke International Kameraad van me heeft ook nog zo'n ding gehad, wit met een oranje bullbar en ook ligt opgevoerd. Donders wat een mooi ding was dat PS: 3,8 bar... pfff
Zo dan dikke International Kameraad van me heeft ook nog zo'n ding gehad, wit met een oranje bullbar en ook ligt opgevoerd. Donders wat een mooi ding was dat PS: 3,8 bar... pfff
Sanders Kapitein 23 maart 2010 #18 focus08 zei: Niet op SBO ofzo, wel gewoon op illegale meetings Klik om te vergroten... Oooh, da mag nie eh vriend! :033:
focus08 zei: Niet op SBO ofzo, wel gewoon op illegale meetings Klik om te vergroten... Oooh, da mag nie eh vriend! :033:
k.3nny Oldscool. 23 maart 2010 #19 Regels zijn er om verbroken te worden. Zoals Gij zult niet andersmand spullen slopen? Yeah right wat is RchromeLi dan ! Whahah Welkom joost en leuke hobby's!
Regels zijn er om verbroken te worden. Zoals Gij zult niet andersmand spullen slopen? Yeah right wat is RchromeLi dan ! Whahah Welkom joost en leuke hobby's!