• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

JoeyH

JoeyH

New member
Bij deze wil ik me alsnog (beter laat dan nooit) even voorstellen hier op het forum.
Mijn naam is Joey Hamers, 24 jaar oud, woonachtig in Waalwijk.
Heb hier regelmatig stiekem mee lopen gluren, en vond het nu er nieuwe build(s) aan komen, tijd om me toch eens wat actiever op dit forum op te stellen.
Op dit moment is mijn huidige build het volgende:



TDrd2Xy.jpg



lG9fWUa.jpg



5KSe6nf.jpg



Vv5jdGG.jpg



idWmW0D.jpg



Specs:


i5-6600K Delid
EVGA Z170 Stinger
Kingston HyperX Fury 8GB DDR4 2666Mhz
MSI GTX980 4G Gaming
EVGA Supernova G2 750W
Crucial MX100 256GB


Qua koeling het volgende:


EKWB Supremacy Evo CSQ
EKWB FC 980 TF5
Swiftech MCP355
XSPC Laing DDC Acrylic Reservoir
Magicool 240mm Slim Radiator
Black Ice XFlow 120mm Slim Radiator
Feser Tube Matte Black
3x Noctua NSF12B Redux 120mm
1x Bitfenix Spectre 120mm
EK-Ekoolant EVO UV Lime

Was een heel gepruts, met als doelstelling zo klein mogelijk te blijven ivm een kleine hobby kamer.
Sinds kort heb ik echter samen met de vrouw een huis gekocht in Waalwijk waarin meer dan genoeg ruimte voorhanden is. Dit betekent dus dat deze PC tzt uit elkaar gehaald gaat worden en er een desk build gaat komen.
Plan is om hier iets anders te werk in te gaan dan de welbekende (met als grootste naam L3P desk ofcourse) en geen aluminium maar MDF als basis te gebruiken.
Voordeel is dat ik zelf ervaring heb met houtbewerking, het spuiten ervan ook, en dat het makkelijker te corrigeren is als aluminium. Verder zijn in ons huis voldoende details in hout afwerking te vinden.
Het idee is dat de volledige kamerbreedte gebruikt gaat worden voor een bureau met een kast eraan vast (2.30m bureau, 50cm brede kast). Het bureau zal een werkgedeelte voor mijn vriendin krijgen (vast werkblad van 1.10m) en een pc gedeelte aan mijn kant (1.20m breed met glazen werkblad).
Op dit moment ben ik nog delen aan het verkopen om budget vrij te maken om de nieuwe set waterkoeling voor in deze desk te kunnen verantwoorden (gaat sowieso 600+ euro de kant van Highflow.nl op).
Zodra we beginnen, komt er vanzelfsprekend een uitgebreide build log.

Ik hoop dat ik, zoals in het verleden, nog veel van jullie op mag steken en met jullie mag delen.

Groeten,
Joey
 
Na het event van AMD gisteren is het plan iets bijgesteld. De deskbuild wil ik doen met een complete AMD set (mobo, cpu en gpu). Zodoende wil ik mijn huidige pc in een nieuw jasje steken. Voor mij zijn er 3 cases interessant, namelijk: Corsair 600C, InWin 330 of de Parvum Systems S1.0. De parvum vind ik persoonlijk het mooist, maar deze kost een heel stuk meer. Wat is jullie mening?
 
Welkom op het forum.
Ik ben benieuwd naar je build logs.

Qua kast keuze is het moeilijk om iemand te adviseren.
Mijn mening:
De Parvum S1.0 is zeker de mooiste.
Een Corsair kast stelt nooit teleur, er is altijd goed nagedacht over design en de behoefte van de gebruiker.
Het prijs verschil is maar een paar tientjes hiervoor zou ik het niet laten om te halen wat ik echt wil.
Dus Freddy vragen om te informeren naar de levertijd van de Parvum s1.0. :045:
 
Nou komende week gaat er weer (voor mijn doen) een vermogen Freddy's kant op. Heb gekozen voor de witte Parvum S1.0. Daar komt nog een EK XRes EVO 100 D5 pomp res combi bij, en een 240mm alphacool radiator. Ik twijfel nog over 2 dingen. De fans twijfel ik tussen 4x de parvum 120mm pwm in t wit of 4x de corsair ML120 pro zonder leds. En aangezien ik geen bay meer heb in de parvum voor mijn fan controller wil ik zon Phobya 1 naar 8 4pins splitter gaan gebruiken. Iemand hier nog tips en adviezen over?
 
Thanks Hightower! Waren mijn gedachten ook. Denk dat ik die phobya maar gewoon ga proberen. Ergens wel jammer dat er nog geen in-case alternatief voor een fan controller is. Alles via de pwm van het moederbord ben ik toch minder fan van...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, JoeyH. Felicitaties 0
J JoeyH Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan