• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

jetskyer - jelle

Nou nou, tukker, ben 'n fries hoor xD

Maar ik had gisteravond nog even wat gelezen over die coolermaster 1050 hybrid. Schijnt dat hij best heet wordt, en bij maximale belasting ruim 60db uitstoot. Als sidenote stond er wel dat het in een gesloten box was en in een normale case de fan nooit maximale rpm nooit gehaald werd.
Omdat de case vrijwel geen airflow heeft bij laag verbruik ben ik bang dat een hybrid design te heet wordt, of teveel hitte uitstraalt naar m'n moederbord.
Het idee is dat de voeding op z'n kant staat. Moet nog zien of ik de intake op de buitenkant wil hebben of van binnenuit. Het laatste is uiteraard mooier, maar als daardoor de voeding heter wordt en dus luidruchtiger gaat dat plan niet door. Een hybrid kan wanneer naar buiten gericht wel beter z'n warmte kwijt.
 
Hehe, nee idd.
Iedereen bedankt voor het hartelijke welkom.
Ik zal vanavond verder gaan in solidworks, gisteren een 7slots i/o shield gemoduleerd dus die kan er ook zo in.
Dan 'alleen' nog een mooi onderdeeltje maken dat lijkt op een moederbord, videokaart en CPU.
Als ik dat heb kan ik een mooie screen maken van de internen zodat iets duidelijker is wat ik wil wanneer ik een nieuw draadje voor die kast aanmaak.
 
Dat is dan inclusief flinke overklok? Ik heb ergens een berekening gezien waarmee je het wattage bij overclock kunt berekenen. Alleen moet je daar wel het voltage voor weten (al kun je natuurlijk om veilig te zijn 1,5 volt nemen)
Een 7970 die wat gekieteld is, hoeveel watt trekt dat ongeveer?
Als je aan 't waterkoelen gaat is het zonde om niet een mooie overclock eruit te trekken, en dan wil ik niet dat m'n psu de bottleneck wordt.

Verder komt er maar 1 pomp in (max 50 watt), één SSD en een aquaero 5 met 2 fans erop. Dus dat trekt allemaal niet zoveel.
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan