• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

JerVR6's GS1000

haha, nou ik moet zeggen ik rij de laatste tijd wel erg veel, maar ik heb al 3 maanden zonder enkele problemen gereden,, daar voor was het dat ik maandelijks wel 5 a 600euro kwijt was aan reparaties,,

afgelopen 2 dagen ben ik weer 660 totaal kwijt geweest,, maar dat heeft met de apk te maken....

me uitstoot co2 is alleen nog niet goed en gebruikt iets meer benzine,, maar toch goedgekeurd,, oogje dicht gedaan gelukkig..

maar me vermogen is bijna helemaal weg omdat die verzuipt, dus dat moet ik binnen kort nog ff fixen,, dat gaat wss ook 200 kosten,, en dan mag ik weer een jaar probleemloos rijden :O hoop ik dus :D:D

komt uiteindelijk allemaal wel goed ^^

hoezo :p je weet niet eens wat ze allemaal hebben moeten vervangen en de man uren voor onderzoek naar co2 :p

- ze begonnen 8:30 tot en met 17:00 onderzoek naar Co2 uiteindelijk opgegeven en oogje dicht gedaan zodat ik apk kreeg
- Rem leiding helemaal moeten vervangen van voor naar achter
- homokineet ofzo vervangen en de hoes ook vervangen
- APK zelf 2x 1x afgekeurt, 1x goedgekeurt

dat was 440 totaal,,,

die dag er voor had ik BOUGIES VERVANGEN,, aka 60euro,, de kabels waren gebroken omdat die niet helemaal goed waren meer,, nieuwe kabels,, kon alleen per 6 (6cil) dat was 176 euro :p

zit ik op een slordige 676eurotjes

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan