• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jerome ook hier!

jerome2710

Member
Halloo beste mensen,

Ik heb me hier ook maar eens geregistreerd. Daarom zal ik ms ook even voorstellen, wel zo netjes.
Momenteel ben ik een 100% Nederlander woonend in Oud-Beijerland. Ligt in Zuid-Holland tegen Zeeland aan. Ik ben nu 15 jaar en al menig jaar geïnteresseerd in elektronica, computers en bizarre auto's. Mijn droom is dan ook niets liever dan later ECU's te programmeren van bijvoorbeeld Skyline's oid.

Momenteel bezit ik sinds een weekje de computer waar ik een half jaartje tijd in heb gestoken. Waarom duurde dat zolang? Ik wil altijd beter en beter, het geld komt te langzaam binnen omdat ik niet zo'n hoge loon krijg met mijn 15 jaar. En heb ik fijne bezorgde ouders die altijd willen dat school voorgaat. (dat doe ik nu ook wel, maar jullie weten hoe dat gaat...)

Ik lig nu nog lekker in bed met me iPhone en zie hier naast mij een Cooler Master Stacker 830 Nvidia Edition staan. Nounou, da's een hele mond vol! Yup, ik wilde een grote kast met een tof uiterlijk en veel koelingsmogelijkheden.
Er zit een Asus P6T in met een i7 920 erin gedrukt. Gekoeld door een gelapte TRUE Real Copper (jaja, weer het beste natuurlijk). Een XFX 4870x2 waar ik er van de vakantie nog eentje bij wil hebben. En de andere stuff zoals 1TB en DVD blabla.
Qua ventilatoren komt hij niks te kort. Momenteel heb ik er hier 9 waarvan er 7 geïnstalleerd heb. De rest komt vanmiddag, ik moet nog even wat splitters en verlengers hebben.
De i7 is natuurlijk een D0. Hij loopt nu op 4,3ghz op 1,38125V als ik het uit mijn hoofd goed zeg. Screenshots en resultaten volgen nog.

Alle vragen en zo zijn welkom natuurlijk!
Jerome
 
Hoi Jerome, welkom op het forum, veel lees/type plezier toegewenst :D

Je hebt een dikke PC zeg.
Op mijn 15e kon ik alleen maar dromen van zo'n PC (in verhouding met de hardware toen dan :p, een PII 400 ofzo) :D
 
Welkom! En das zeker geen klein pc-tje. Toen ik 15 was, waren de PI en 486DX 100 er, en was knutselen aan pc's niet voor de jeugd weggelegd. Man.....was ik nu maar 15, je koopt nu spul voor relatief weinig geld tov jaren geleden.

Maar ehm...wanneer ben je geen 100% NLer? Wanneer kan je dan 99% NLer zijn?:017:
 
Yup klopt.. Maar het is zo'n zooitje nog in de kast dat het geen foto maken waard is. IDE DVD drive enzo. Ik krijg van het weekend waarschijnlijk mijn Ultra Kaze's, die inbouwen en dan is 'ie 99% af! (ik wil nog een SATA drive..)

Vooruit, een paar dan. Mijn hobby is fotografie, dus ik probeer altijd het beste uit een foto te halen, ookal is het bijv. van een BIOS.
Deze was toen ik aan het opbouwen was, lekker op zit hoogte, ik mag niet bukken met mijn rug momenteel....
img9705r.jpg

IMG_9582.jpg

IMG_9599.jpg

IMG_9596.jpg

IMG_9622.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
jerome2710 Jerome's TJ07 - MurderMod TJ07 Gallery & Build Logs 101
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Mandem Ook maar eens voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
T Mijzelf ook maar introduceren - Martin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
R Ook even voorstellen.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy Verzenden met DPD nu ook mogelijk :) HighFlow Computer Cooling Shop 11
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
E Zeer tevreden, ook als het even mis gaat HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Lindenberger Freddy's lollies duiken ook in het wielermilieu op! Algemene Discussies 5
C [waterkoeling] advies gtx 580 sli mischien later ook cpu i7 920 d0 stepping Advies Waterkoeling Setup 18
arwin74 BSOD, daarna geen beeld meer, ook niet de BIOS Problemen & Oplossingen 7
XenoMorpH Past Socket 1155 ook op 1156? Waterkoeling 4
U Daar ben ik dan ook officieel | marcel87 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
N Ook even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
R ook de weg naar highflow gevonden Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
S Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C stel me ook nog even voor, (Richard) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
NielsKorell Zal me dan ook maar eens voorstellen! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Robin026 Dan komt Robin ook maar in tha house. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 82
Luculenus Waterkoelingsetje voor nu maar ook voor AMD Bulldozer. Advies Waterkoeling Setup 9
neorej Jeroen Beerens stelt zich dan ook maar ff voor :). Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
S [IN-ACTIVE] cpu q9550 (hoger/sneller mag ook) s775 ruilen! Gevonden 6
M Bij zwaar overklokken, moederbord ook waterkoelen? Waterkoeling 2
JeanPaul Jean Paul ook maar eens dan ? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
k.3nny Ben jij ook geslaagt? Algemene Discussies 4
A Ook ik heb mijn weg gevonden........ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
stuiter viper zwolle EK Supreme Plexi, kan die ook op 1156? Cases en Modding 4
M5rvii zal mij ook maar even voor stellen :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
N Ik stel me ook maar even voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
E hey stel me ook maar even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Fedmas Fedde wil ook wat! - Geweldig HF! HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
C Past een AM2 cooler ook op AM3? Overige Koeling 2
S HK 3.0 nickel versie, binnenkant ook vernikkeld? Waterkoeling 4
stn Victoriaaah stelt zich ook maar even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
ShockRaver ShockRaver stelt zich ook ff voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
G MarkoC70 stelt zich ook even voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
stravinski hoe start je zelf ook weer een FTP? Hardware & Software 6
Dennis07 Ook nog maar eens, Dennis! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
A Ik heb ook weer advies nodig Advies Waterkoeling Setup 13
R Ook maar eens xD Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
S NB Waterkoelen. Ook meteen SB en Mosfets? Waterkoeling 11
E nou, ik ook dan maar Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
R Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 29
G Ook ff hallo zeggen. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
vincent ook goed ervaren HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
B Nieuw hier Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
P Water koeling voor mijn Radeon VII grafische kaart 100% beginner hier sorry;) Advies Waterkoeling Setup 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan