• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jerome ook hier!

Welkom! En das zeker geen klein pc-tje. Toen ik 15 was, waren de PI en 486DX 100 er, en was knutselen aan pc's niet voor de jeugd weggelegd. Man.....was ik nu maar 15, je koopt nu spul voor relatief weinig geld tov jaren geleden.

Maar ehm...wanneer ben je geen 100% NLer? Wanneer kan je dan 99% NLer zijn?:017:

maar die kost ook zak met duiten weet ik alles van was toen meen met aller erop en eraan 2300 gulden/knakken.

Over een weekje ga ik op vakantie. Als ik terug ben ga ik de Samsung 2443BW halen.

Gisteren heb ik er ook 3 Ultra Kaze's 3000rpm in gegooid. Het was even tobben omdat die fans dikker bleken te zijn, maar een beetje ducktape doet wonderen.

Daarna maar eens kijken wat nog een 4870x2 voor prestatiewinst geeft. Anders verkoop ik hem weer.

Die zwart/wit foto's vind ik wel iets hebben. Net dat iets anders.

Bedankt! Ik vind ze zelf ook zeer geslaagd! Jammer dat de foto van de TRUE niet helemaal recht is.

Ik zit nu lekker op Kreta, als ik maandag weer thuis kom ga ik eerst een nieuw beeldscherm halen. Vervolgens wil ik me richten op een EVGA Classified en in de laatste maanden van dit jaar waterkoeling!:)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
jerome2710 Jerome's TJ07 - MurderMod TJ07 Gallery & Build Logs 101
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Mandem Ook maar eens voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
T Mijzelf ook maar introduceren - Martin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
R Ook even voorstellen.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Freddy Verzenden met DPD nu ook mogelijk :) HighFlow Computer Cooling Shop 11
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
E Zeer tevreden, ook als het even mis gaat HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Lindenberger Freddy's lollies duiken ook in het wielermilieu op! Algemene Discussies 5
C [waterkoeling] advies gtx 580 sli mischien later ook cpu i7 920 d0 stepping Advies Waterkoeling Setup 18
arwin74 BSOD, daarna geen beeld meer, ook niet de BIOS Problemen & Oplossingen 7
XenoMorpH Past Socket 1155 ook op 1156? Waterkoeling 4
U Daar ben ik dan ook officieel | marcel87 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
N Ook even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
R ook de weg naar highflow gevonden Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
S Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C stel me ook nog even voor, (Richard) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
NielsKorell Zal me dan ook maar eens voorstellen! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Robin026 Dan komt Robin ook maar in tha house. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 82
Luculenus Waterkoelingsetje voor nu maar ook voor AMD Bulldozer. Advies Waterkoeling Setup 9
neorej Jeroen Beerens stelt zich dan ook maar ff voor :). Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
S [IN-ACTIVE] cpu q9550 (hoger/sneller mag ook) s775 ruilen! Gevonden 6
M Bij zwaar overklokken, moederbord ook waterkoelen? Waterkoeling 2
JeanPaul Jean Paul ook maar eens dan ? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
k.3nny Ben jij ook geslaagt? Algemene Discussies 4
A Ook ik heb mijn weg gevonden........ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
stuiter viper zwolle EK Supreme Plexi, kan die ook op 1156? Cases en Modding 4
M5rvii zal mij ook maar even voor stellen :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
N Ik stel me ook maar even voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
E hey stel me ook maar even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Fedmas Fedde wil ook wat! - Geweldig HF! HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
C Past een AM2 cooler ook op AM3? Overige Koeling 2
S HK 3.0 nickel versie, binnenkant ook vernikkeld? Waterkoeling 4
stn Victoriaaah stelt zich ook maar even voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
ShockRaver ShockRaver stelt zich ook ff voor Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
G MarkoC70 stelt zich ook even voor. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
stravinski hoe start je zelf ook weer een FTP? Hardware & Software 6
Dennis07 Ook nog maar eens, Dennis! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
A Ik heb ook weer advies nodig Advies Waterkoeling Setup 13
R Ook maar eens xD Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
S NB Waterkoelen. Ook meteen SB en Mosfets? Waterkoeling 11
E nou, ik ook dan maar Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
R Ik wil mij ook even aan jullie voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 29
G Ook ff hallo zeggen. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
V ook goed ervaren HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
B Nieuw hier Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
P Water koeling voor mijn Radeon VII grafische kaart 100% beginner hier sorry;) Advies Waterkoeling Setup 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan