• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jean Paul's Silverstone

Update !

Vandaag bezig geweest met het verzorgen van de nieuwe positie van de pomp .
Heb overigs de D5 655 er uit gehaalt en deze vervangen voor een DDC350 ( ja dat is een down grade maar voldoet nog steeds prima . )

Waarom ? omdat het simpel weg beter past in deze build en mij veel ruimte bespaart.

Dus toen maar eens aan de slag gegaan met aftekenen op een aluminium plaat voor 2 beugeltjes te maken voor de 240 stealth op te hangen en een ophangen voor de pomp en toen kwam er dit uit . :

DSC00934.jpg


DSC00935.jpg


En toen maar eens ff snel gemonteerd om te kijken hoe het uitziet , ik vind het wel geslaagd .

DSC00937.jpg


DSC00939.jpg


Qua kabels moet je nog nergens opletten dat word een apart hoofdstuk in dezen build .

tot de volgende
 
Vandaag vrij dus mod tijd .

Toch maar besloten om de D5 te monteren , moest hier een compacte oplossing voor zoeken en die heb ik gevonden .

Dus ook een frampje gemaakt voor de D5 om hem te kunnen monteren aan de radiator .

DSC00943.jpg


DSC00944.jpg


de 2 hobbeltjes zijn , niet on afgewerkt aluminium of dergelijke dat zijn de 2 plaatjes die gebogen zijn het oogt wat vreemd.

DSC00945.jpg
|

En gemonteerd

DSC00946.jpg


Erg donkere foto ik weet het dit komt omdat deze om 9 uur geschoten heb , zal zo snel mogelijk even foto's maken in wat dag licht .

Ook heb ik onder de pomp nog een groot stuk uit gedremelt hier komt een 140mm fan boven als nieuwe ''outtake'' aangezien waar normaal de outtake zit een radaitor geplaats is .

More to come

cya on the next update
 
Wat scherpere foto's met daglicht :

DSC00948.jpg


DSC00951.jpg


DSC00950.jpg


Het gat voor de 140 mm als nieuwe ''out take '' komt nog een bijhorende hoog glans zwarte plexi plaat bij .
DSC00949.jpg


Iets voor de volgende update.
 
Update !

Gister eindelijk de Midplate af .

En in mijn mening is die redelijk goed gelukt !
Ook had ik een GTX295 van gunnieNL mogen ontvangen , alleen is de eigenaar voor hem wat minder aardig geweest .
Namelijk het waterblock daar het plexiglas was gelijmd (was dus ooit al een keer kapot gegaan ) en nergens was een thermal pad te vinden op de montage tussen gpu's en waterblock , erg beun dus .

Goed gelukkig had Gunnie NL nog het luchtblokje (prachting ding overigs !)
En de GTX295 helemaal opgeknapt en hij draait nog prima !:) 82 graden max load met games furmark @ 91 (vergeet niet ik heb geen fatsoenlijke lucht toevoer voor de kaart aangezien de rest allemaal onder water steekt .

Verder heb ik nog een 2e GTX295 gescoord via tweakers.net , een EVGA versie ( ook dual pcb )
Deze moet ik wel nog ontvangen .

Maar goed genoeg geluld hier zijn pics :

Ook maar eens de 360 radiator fatsoenlijk geplaats en wat betere lucht toevoer gegeven .

DSC00955.jpg


Midplate geplaats + Spinpoint F3 een plekje gegeven

DSC00956.jpg


DSC00957.jpg


DSC00958.jpg


DSC00960.jpg


DSC00962.jpg


Dat was hem weer , volgende halte is een plexi plaatje maken voor de 140mm outtake fan in vast te zetten en een nette aansluiting op de midplate .

Cya next time

ps : REACTIES ZIJN WELKOME :D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
JeanPaul Jean Paul's SilverStone TJ07 Gallery & Build Logs 65
JeanPaul Jean Paul's Corsair 250D Gallery & Build Logs 3
JeanPaul Jean Paul's Nieuwe Bak Gallery & Build Logs 9
JeanPaul Jean Paul's 24/7 System ! Gallery & Build Logs 19
JeanPaul Jean Paul's Return Gallery & Build Logs 34
JeanPaul Jean Paul's Stealth Aurora Gallery & Build Logs 21
JeanPaul Jean Paul's SR-2 Gallery & Build Logs 86
JeanPaul Jean Paul's Black Diamond Gallery & Build Logs 17
JeanPaul Jean-Paul's DimasTech V2.5 Table Gallery & Build Logs 32
JeanPaul Jean paul's Advanced II Gallery & Build Logs 104
JeanPaul Jean Paul ook maar eens dan ? Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
JeanPaul Jean - Paul's Chieftec CA-01B-B-SL Gallery & Build Logs 153
HighFlow Gefeliciteerd, jean-pierre. Felicitaties 0
JeanPaul Jean - Pauls TJ07 V2 Gallery & Build Logs 9
987Overlord 987Overlord - Paul - Project: Beest Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
P PAvanHooijdonk - Paul van Hooijdonk - Darkforce Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
Freddy [2011] Fast Five met Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson/The Rock Films / Movies 31
P Paulus / Paul / Coolio Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
ShaquilleMoreno ShaquilleMoreno / Paul / Cosmos S WC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
TinusB Silverstone SST-ES02-PCIe HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
X GPU/CPU, 540x180 Rad, Silverstone Raven 02 Advies Waterkoeling Setup 2
Sw333t [TKA Diversen] Stroomkabel, rubber, MSI stickers, Silverstone MFP51 Verkocht 3
alain-s Silverstone CP11B Sata cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
P Silverstone TJ10 RAD mounting kit Waterkoeling 2
WiSK Silverstone USB3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D Silverstone RS831S HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
I Radiator Stand voor Silverstone TJ11 Waterkoeling 5
T Silverstone Raven, hoe 360 radiator extern monteren? Waterkoeling 5
w4rlock Silverstone 180 mm Fan Grill HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sw333t [Gezocht] Silverstone Fortress FT03-MINI Zilver (liefst inclusief passende voeding) Gevonden 0
M silverstone raven03 Waterkoeling 2
Stephan---pro [VERKOCHT] Silverstone FT03 Titanium Verkocht 33
Sw333t Silverstone SST-SOD02 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Sw333t Silverstone SST-FP58S 5.25 Slim ODD and 2.5 HDD Bay Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
arwin74 [CANCELLED] Silverstone TJ11 Verkocht 9
alain-s Beste Case Mod van een Silverstone FT-02 dat ik ooit heb gezien Cases en Modding 3
arwin74 [CLOSED] silverstone tj11 Gesloten 4
Zwelgje Silverstone SST-FP55B HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
W Silverstone TJ-07 MB standoffs Hardware & Software 2
G [CLOSED] Silverstone Tj07 alu brushed Gesloten 2
WiSK Silverstone CP10 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Luculenus [VERKOCHT] SilverStone TJ11 met complete waterkoeling, XSPC, EK, fans/controllers! Verkocht 5
C Waterkoeling voor Silverstone Fortress F02 Advies Waterkoeling Setup 0
T Silverstone FT02 waterkoeling met Maximus V Formula hulp Advies Waterkoeling Setup 7
F Silverstone Strider Gold ST85F-G HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Stephan---pro corsair 800d moederbord zoals een silverstone tj11 Algemene Discussies 12
L Gtx 590 quad connecten met silverstone st1500? Hardware & Software 3
Luculenus [CANCELLED] Silverstone TJ11 watercooled, 3930k, asus rampage IV Verkocht 8
iSP Silverstone optical bezel SST-FP58B HighFlow Product Suggesties en Nieuws 17

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan