Ik denk niet dat het enkel daar mee te maken heeft. De belangrijkste reden waarom ik mijn
pomp eens goed met azijn zou spoelen is omdat die azijn net werkt op de zaken die je niet gewoon kan uitkomen. Je hebt altijd de prut die je gewoon kan uit kuisen, en daar helpt azijn ook enigszins tegen, maar er is ook de harde aanslag die je er zelfs met een goede schuurbeurt niet volledig van krijgt.
Je kan het een beetje vergelijken met een fan afblazen met een compressor, het grootste deel van de vuiligheid is eraf, maar dat harde laagje ligt er nog op en daardoor zijn ze luid en vergaren ze sneller stof.
Tenslotte is er natuurlijk ook het feit dat een likje azijn in 5 minuten overal in je loop geweest en er in 5 minuten terug uit is als je een goede drain hebt
edit: en niet alle
pompen (zo gemakkelijk) te openen. oorspronkelijk begon dit topic rond D5's en toen in de mijne gestript had zag ik toch niet direct een mogelijkheid om die uit elkaar te halen.
@ hieronder, natuurlijk moet je na spoelen, als je gewoon moet vullen, legen, vullen, legen, etc dan gaat dat best snel hoor