• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Spankyfart

Nr 13.824.918 of Holland
Ik verveel me, en aangezien ik toch foto's onderweg maak kan ik ze net zo goed even plaatsen.

Was (ben) bezig met een andere case maar daar moet ik van de zomer even een werkplaats voor regelen, ik doe het hier thuis en had van de week een foutje gemaakt dat me 2 dagen minimaal gaat kosten. Was er dus even klaar mee om hier in de marge te werken. :098:

Anhoe without further adieu.

De Cosmos die de klos is.

Gekocht van Matic en het schijnt een echte slettebak te zijn want ik ben de 3de eigenaar.

cosmoss.jpg


En bloot.

cosmoss1.jpg


Radje boven.

cosrad2.jpg


Radje beneden.

Er leven hier onzichtbare kabouters, die het werk voor me doen.

cosradbot1.jpg


Text erbij dat Zwerver het ook begrijpt :icon_wink:

cosradbot2.jpg


cosradbot3.jpg


Routing naar inlet van de pomp.

cosradbot4.jpg


cosradbot5.jpg


Pomp mount.
Je kan het heel slecht zien, maar het is dus een trapje.
Bovenste pomp hoog, dan verticaal 3-4 cm naar beneden en weer horizontaal een pomp bracket.

cospumpbracket1.jpg


cospumpbracket2.jpg


Maandag even langs die knapen waar ik mijn alu haal, en dan kunnen ze even de boel buigen. Want als ik dat ga doen dan wordt het kak.

Anyhoe, dat was het voor nu.
 
Wordt een dik waterkoelingsetup met twee loops!
Ook koel met die pijpen :D

Ben benieuwd naar eind resultaat.
Kan nu nog niet goed inbeelden hoe het eruit gaat zien :)
 
hahahaha, k heb ook zo een kreng staan van de gamma,
andere kop opgestoken, en nou word die wat te warm, alles smelt gewoon weg bij mij
hahahahaha.

Leuk idee trouwens, had k nog nie gezien je topic, kwam er toevallig op uit, en zie nou, leuk idee met tubing lol
 
Ziet er goed uit Spanky :p Ik kijk wel uit naar het uiteindelijke resultaat :D

Wat ik ook zo mooi vind is dat je dingen zelf fabriceert ;) Dat zie je namelijk niet zo vaak in de verschillende logjes.

@Robin
Ik denk niet dat die gaat swaffelen. Kijk maar is naar zijn nick :p
 
Heh, thanks. De meer ik naar de case kijk de meer ideeën ik ook krijg.
Probeer vandaag iig de routing van de bovenste rad te flammenwerpen en de pomp brackets te laten buigen.

Zat ook te denken om een etage boven de voeding te bouwen. Tot aan het eind bij de 5,25" bays.
Zou wel een rete cleane look geven als alle draden eronder zitten.
Airflow hoef ik me geen zorgen om te maken aangezien die rad daar lucht staat weg te halen.

Zal vanmiddag even een plaatje alu scoren en vast in karton bouwen.
 
Terug
Bovenaan