• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Misschien moet je er wat meer plexi glas en ledjes tussen gooien Spanky :p

Ik vind het tot nu toe nog een superbuild, eentje die alles ECHT anders aanpakt ;)

PS: FF kijken of ik hier nog een feedback op krijg :098:
 
lol...hier heb je nog een stille fan, en ik woon niet in een kartonnen doos ( gelukkig ) ik hou dit topic goed in de gaten, ik vind vooral de color scheme erg netjes en ben zeer benieuwd hoe dit uit gaat lopen :D
 
ik vind het een zeer ruige build hoor spanky!
alleen vraag ik me af, wat ben je van plan om op dat lcd schermpje te zetten? temps?
want in dat geval kon je net zo goed een ander schermpje nemen nietwaar?
 
er zijn genoeg mensen die em volgen, alleen niet altijd reageerd iedereen. Heb ik ook met mijn tread, dan heb ik af en toe het idee waar doe ik dit voor niemand leest em. Maar als je de read counts bijhoud. Dan zijn er nog genoeg die lezen. En ineens krijg je reacties van mensen die je dacht dat het niet eens in de gaten hadden.
 
@iedereen :023:

wat ben je van plan om op dat lcd schermpje te zetten? temps?
want in dat geval kon je net zo goed een ander schermpje nemen nietwaar?

Zoals, die Alphacool?
Of bedoel je deze.
t_4146.jpg
 
Njum njum.

zwartpdr.jpg


zwartpdr1.jpg


zwartpdr2.jpg


zwartpdr3.jpg


Die laatste ziet er bobbelig uit, maar dit is erg uitvergroot, ook heb ik erg weinig licht hier.
Als je die standpilaren irl ziet is het echt heel mooi donker mat zwart.

Rest net weggebracht en kan vrijdag opgehaald worden, woot.

Ben heel erg tevreden, alles is echt zwart en niet vlekkerig (meestal 1x gedaan)

Die zijpanelen zien er echt super uit, dat spuit je echt niet zelf.
 
Njum njum.

Die laatste ziet er bobbelig uit, maar dit is erg uitvergroot, ook heb ik erg weinig licht hier.
Als je die standpilaren irl ziet is het echt heel mooi donker mat zwart.

Rest net weggebracht en kan vrijdag opgehaald worden, woot.

Ben heel erg tevreden, alles is echt zwart en niet vlekkerig (meestal 1x gedaan)

Die zijpanelen zien er echt super uit, dat spuit je echt niet zelf.

Wil je daar wel even mee ophouden, door jou lijkt mijn Cosmos S ineens saai en zo vreselijk standaard! (wat ie nog echt is ook.....) :033:
 
Het pletsic is getweecomponent.

Hier iets wat iedereen doet, moet er even een plexi plaatje voorzetten, dat ga ik nu even doen.
Geloof dat Matic het ook zo had of bijna hetzelfde.
En ja het staat op de verkante keer.

temphalf.jpg
 
Terug
Bovenaan