• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
1 is idd ook mijn favoriet, nu hoop ik maar dat ze de goeie kleuren gebruiken.
Mat zwart en glanzend wit, dat is (vindt ik) het mooist.


Anyways, wereld première, de allereerste (zal wel niet maar moet toch wat zeggen).

Een OZC Dominator memory fan!

oczdominator.jpg


Voor diegene die geen idee hebben waar ze naar kijken, deze komt met 2 soorten bevestigingen, een daarvan heb ik afgezaagd en ertussen gezet.
Zie de 2 schroefjes en het plaatje tussen de bovenkant en de onderste bevestiging.

Mooie oplossing!
Ik heb ook nog een XTC cooler die ik in de verkoop heb gezet, omdat die niet op mijn OCZ geheugen past :(
 
Dacht kan maar beter het originele extra spul gebruiken dan zelf wat fabriceren, zonder een industriele buig machine is dat ook eigenlijk niet te doen.
Of het moet een heel dun stukje aluminium zijn.

Al het zwart gaat vandaag naar de coater:
Vieze bruinig/zilveren zijkappen.
Alle frontjes die zijn glanzend zwart namelijk.
Die 5,25" zijklap beugel dingen (verticale ik weet niet hoe je ze noemt)
OCZ koeler
en de bovenkap.

Ik hoop dat ze de coat en het gewone spuitwerk in dezelfde (of bijna gelijke) kleur kunnen spuiten.

Coating op metaal en spuiten op plastic met dezelfde kleur, dat kan er evt anders uitzien.
Who knows, ik zie het wel.
 
Mooie oplossing!
Ik heb ook nog een XTC cooler die ik in de verkoop heb gezet, omdat die niet op mijn OCZ geheugen past :(

Dit zou moeten passen, op het net even gekeken hoeveel hoger die dominators zijn.
En dat schijnt 1.3mm te zijn, die speling heb ik er nu net bij.
Mocht het net niet passen kunnen er rubbertjes tussen de fan en de bracket.
De fans kunnen nog zo'n 3 a 4 mm omhoog.

Vindt het toch de mooiste coolers deze, jammer dat er geen rooie fans zijn.
Of iig niet te koop dichtbij huis, denk dat ik er maar 1 of 2 rode ledjes zelf in bak.
 
Misschien Freddy?

Ja kan het vragen, wil iig 10 haf hdd klemmen hebben en gun hem de klandizie wel ten opzichte van coolermaster zelf.

Ik ben alleen niet zo'n fan van leds, dus mss dat ik er gewoon 1 of 2 in die andere boor.
i.p.v. er een lichtshow van te maken, mss ook wel helemaal geen leds.
Was er nog niet over uit, die blauwe leds die in deze cooler zitten kun je zien op de maan iig. Niet erg mooi.
 
Koe der poter geweest, en even gevraagd wat dat plastic spuiten kost.
Dat viel wel even tegen lol, maar het wordt wel met 2 componenten verf gedaan.
Dus dat valt er ook niet af als je er een X tegenaanstoot.
Hoop het eerste spul gauw terug te hebben.

Zit ook te wachten op een telefoontje van de Aluboer, die zijn wat platen aan het buigen voor me, dan pas kan ik verder met de kast.
Het gaat om een PSU cover en die pomp bracket, 2mm alu is niet te buigen zelf.

Als dat binnen is en op maat gemaakt gaat de kast ook weg en dan kan het in mekaar.
 
Ik denk dat ik die mee laat poederen, de fittingen even aftapen en een sponsje in de 1/4" draad.
Je ziet ze bijna niet maar die paar knaken maakt dan toch niet meer uit.

Probleem is alleen dat het afgebakken wordt op 180 graden en denk dat het soldeer dat niet zo leuk vindt :)

Mss toch maar poetsen lol.
 
Gelukkig toch maar even gekeken of alles paste, bleek dat de afstand tussen de rad en de cover een paar mm is.
Aangezien de cover onder de pci brackets zit heb ik dat uit moeten zagen.
Ik kan hem nu rechtstandig omhoog tillen, niet dat hij er vaak afkomt, maar als het dan toch moet hoef ik niet de radiator te verwijderen.

Als dat moet gebeuren moeten de koperen buizen er ook uit, dat wil zeggen mijn loop moet los. Nu hoeft dat dus niet meer.
Ben erg tevreden over hoe het er uit ziet, zit ook vast met M4 flathead imbusjes.

Hier een semi close up.

psucoverready.jpg
 
LCD bracket.

lcdbracket.jpg


Pomp bracket geschuurd, doorgeboord voor pomp mount en aan de case gepop nagelt.
Ding zit zo vast, dat gaat nergens meer heen.
Als de foto er een beetje vreemd uitziet, het is twee keer dezelfde pomp gephotosouped. :045:

cospumpbracket4.jpg


Achterkant van de kast waren slanggaten door het gaas heen geboord.
Deze is nu helemaal verwijderd en komt zwart plexi (wel doorzichtig) achter.
Komt er ook geen stof door naar binnen.

backcase.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe poep gekocht.

Parallel controllertje met x64 XP ondersteuning.

N.jpg


Terrabytje data schijf.

N.jpg


Fan filtertjes klein genoeg dat ik ze ook kan gebruiken.
heb weinig ruimte over voor dat soort dingen.

N.jpg


Via tweakers gekocht voor LCD studio, deze vriendelijke vent soldeert het geheel voor me voor 60 euri zodat ik het direct op mijn parallelle poort kan aansluiten.

131574.jpg


En dan hoop ik dat alles na het volgende weekeind klaar is.


Overigens, aangezien er weinig mensen zijn die reageren. Je mag hier ook mijn build afzeiken, ik heb daar niet zo'n problemen mee. :023:
 
Terug
Bovenaan