• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Je bent de KlosmosS

Spankyfart

Nr 13.824.918 of Holland
Ik verveel me, en aangezien ik toch foto's onderweg maak kan ik ze net zo goed even plaatsen.

Was (ben) bezig met een andere case maar daar moet ik van de zomer even een werkplaats voor regelen, ik doe het hier thuis en had van de week een foutje gemaakt dat me 2 dagen minimaal gaat kosten. Was er dus even klaar mee om hier in de marge te werken. :098:

Anhoe without further adieu.

De Cosmos die de klos is.

Gekocht van Matic en het schijnt een echte slettebak te zijn want ik ben de 3de eigenaar.

En bloot.

Radje boven.

Radje beneden.

Er leven hier onzichtbare kabouters, die het werk voor me doen.

Text erbij dat Zwerver het ook begrijpt :icon_wink:

Routing naar inlet van de pomp.

Pomp mount.
Je kan het heel slecht zien, maar het is dus een trapje.
Bovenste pomp hoog, dan verticaal 3-4 cm naar beneden en weer horizontaal een pomp bracket.

Maandag even langs die knapen waar ik mijn alu haal, en dan kunnen ze even de boel buigen. Want als ik dat ga doen dan wordt het kak.

Anyhoe, dat was het voor nu.

Thierry

perfectly imperfect
wel handig om dat stuk van koper temaken... heb je daar op het onderste stuk na het t-stukje een fitting voor een drain punt??

Freddy

Administrator
Forumleiding
Wordt een dik waterkoelingsetup met twee loops!
Ook koel met die pijpen :D

Ben benieuwd naar eind resultaat.
Kan nu nog niet goed inbeelden hoe het eruit gaat zien :)

Unknown

hallo
hahahaha, k heb ook zo een kreng staan van de gamma,
andere kop opgestoken, en nou word die wat te warm, alles smelt gewoon weg bij mij
hahahahaha.

Leuk idee trouwens, had k nog nie gezien je topic, kwam er toevallig op uit, en zie nou, leuk idee met tubing lol

Thierry

perfectly imperfect
chiller... als bij jou alles weg smelt gebruik je dan niet het verkeerde gas??? heb je propaan of butaan gas??

Thierry

perfectly imperfect
heb er ook eens aan gedacht om zoveel mogenlijk van de buis in de case van koper te maken maar je blokken er mee aansluiten is erg lastig.

ZwerverRoodbaard

Bred veur de kop
Ziet er goed uit Spanky :p Ik kijk wel uit naar het uiteindelijke resultaat :D

Wat ik ook zo mooi vind is dat je dingen zelf fabriceert ;) Dat zie je namelijk niet zo vaak in de verschillende logjes.

@Robin
Ik denk niet dat die gaat swaffelen. Kijk maar is naar zijn nick :p

Spankyfart

Nr 13.824.918 of Holland
Heh, thanks. De meer ik naar de case kijk de meer ideeën ik ook krijg.
Probeer vandaag iig de routing van de bovenste rad te flammenwerpen en de pomp brackets te laten buigen.

Zat ook te denken om een etage boven de voeding te bouwen. Tot aan het eind bij de 5,25" bays.
Zou wel een rete cleane look geven als alle draden eronder zitten.
Airflow hoef ik me geen zorgen om te maken aangezien die rad daar lucht staat weg te halen.

Zal vanmiddag even een plaatje alu scoren en vast in karton bouwen.

Spankyfart

Nr 13.824.918 of Holland
Zal vanmiddag even een plaatje alu scoren en vast in karton bouwen.
Het is zondag, goed bezig met je even alu halen <('0.o)>.

Weet niet (aangezien het niet geheel recht is) of ik alles in-uit-in-uit-in-uitmekaar ga solderen om het kaarsrecht te krijgen.

Volgens mij woont er daarachter niemand en je ziet toch alleen maar die fittingen.
Of moet ik dat wel "netjes" maken...

Bovenaan