• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ixp-76-18

Hmm dan heb ik een dilemma, please help me out

Ik heb mijn Thermochill 240 rad nu met een push opstelling. Er zit zo'n raiser op, dus dat is wel prima. Er word nu lucht van 2 Titans op geblazen, a 79.14 CFM.

Omdat ik het hele zooitje wat hoger wil hebben, a 3.8cm, wil ik nu dus 2 van die mooie fans van Silenx hebben. Echter, de 1 zou wat minder lucht naar binnen slurpen 70 CFM, en die andere zou wat meer slurpen, namelijk 90 CFM.

Wat kan ik het beste doen?
 
De 2K versie van de ultra kaze is idd ook een optie.

Momenteel 5 van de IXP-76-14 op voorraad, dat kan dus nog bij jouw andere bestellingen toegevoegd worden.
 
Hmm, die 2K dingen schelen wel behoorlijk in prijs D:

toch nog eens kijken dan

edit: zojuist besteld
het zijn niet de SilenX 120MM Fan Ixtrema Pro IXP-76-14 (38mm) geworden
het zijn ook niet de Scythe Ultra Kaze 2000

maar toch echt de Scythe 120MM Ultra Kaze 3000RPM DFS123812H-3000 :D
Met mijn andere Zalman controler ertussen hoop ik de herrie wat terug te kunnen brengen ;)
met vier setjes http://www.highflow.nl/radiatoren/r...3-5x40mm-zelftappend-thermochill-4-stuks.html

Thanks Freddy, voor alweer een super service!
 
Laatst bewerkt:
Freddy,

zou je deze ook kunnen leveren? ZE zijn 72 CFM (>120m³/h!), stil (14 dBa (!), fluid bearing (dus meer verplaatsing dan noctua op het zelfde principe!) en slechts 25mm dik.

Last but not least! icm de fanamp kunnen er 11 aan één kanaal worden gehangen! (2.16W/stuk!)

Kan je een indicatie geven van de prijs, dan kunnen ze misschien met een eventuele volgende bestelling mee als alternatief voor de 70 cfm CoolerMasters met blauwe Led.

PS: Freddy, geen verkoper nodig ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Freddy,

ik had beter eerst wat verder rondgelezen...
blijkbaar zijn de opgegeven specs niet betrouwbaar en zijn de fans snel versleten. (bron)

Ik ga dus afzien van deze bestelling, voorlopig staan de CM's 70 cfm terug op nr 1, tot ik beter vind (dBA / CFM ratio dan...).
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Mobomonster Silenx PRO fan 120mm IXP-76-14 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan