• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

ITIL: Information Technology Infrastructure Library

Daantjuhh14

New member
Hee!

Ik ben nu voor school met een opdracht voor ITIl bezig, maar ik vind het echt moeilijk:p

Wie van jullie heeft dit ook gedaan?
En kan iemand vertellen wat kwaliteit binnen ITIL nou precies betekent?

Groeten,
Daan
 
Itil zuigt ballen :p heb zelf v3 enkel voor mijn werkgever het enige wat itil doet zijn de richtlijnen wat in de praktijk dus echt niet werkt !

Hier zeggen ze bij een examen: kies de 2 logishe andwoorden en kies daarvan vervolgens degene met de meeste tekst :p
 
Voor de mensen die niet weten wat ITIL is:

Wikipedia zei:
Information Technology Infrastructure Library, meestal afgekort tot ITIL, is ontwikkeld als een referentiekader voor het inrichten van de beheerprocessen binnen een ICT-organisatie. ITIL is geen methode of model, maar eerder een reeks van best practices (de beste praktijkoplossingen) en concepten. Het resultaat van procesimplementatie met behulp van ITIL is vergelijkbaar met de ISO 9000-regulering in de niet-ICT-branche, waarbij alle onderdelen van de organisatie zijn beschreven en in een bepaalde hiërarchie qua bevoegdheid/verantwoordelijkheid zijn gerangschikt.

:)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Blackruby Intel® Turbo Boost Technology Monitor Overclocking 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan