• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Irritaties

Hoor je dat er opendag is, denk je joepie! Iedereen na 11 uur dus vrij.
Ik had maar 1 les uur, dus ik aan het overwegen of ik überhaupt wel heen zal gaan.
Nou, ik ga toch maar ff heen. Kom ik op school is die leraar er niet
Ik weer terug naar huis.

Dit is dus weer zo'n leuk voorbeeld van hoe goed de communicatie binnen school is en hoe die naar buiten communiceert:frocket:
 
Krijg mijn RAM niet stabiel op 2000 MHz maar door het voortdurend proberen blijft PC crashen en moet ik steeds overnieuw windows resetten naar vorige herstelpunt; CMOS resetten,...

De ene zegt dat mijn uncore het niet aankan, de andere steekt het op de RAM,... Ik weet het niet...

Allemaal erg frustrerend.
 
Paar dagen geleden kreeg ik een boete van 160 euro... omg..

Hele rij auto's stonden voor me stil (omdat ze links af moeten slaan).
Rechterrijbaan voor rechts afslaan is helemaal vrij, want die afslag is afgebroken omdat daar gebouwd wordt.
Dus net als enkele auto's voor mij pakken we die rijbaan om zo de mensen in te halen die links af moeten (we wachten voor niks, en rechterrijbaan is toch ongebruikt).

Staat daar een groepje agenten klaar om ons aan te houden WTF?!
Boete voor rechts inhalen... zucht.....
 
Laatst bewerkt:
Maar Freddy,
Rechts inhalen geld toch alleen boven een bepaalde snelheid, en bij stoplichten ofzo?
Misschien is er nog wat aan te doen. Dus dan zou het geen boete voor rechts inhalen moeten zijn, maar een boete voor het rijden over een gesloten rijstrook ofzo. Misschien kun je dat aanvechten.
 
Op de bon staat volgens mij ongeveer dit (niet bij de hand):
Het niet rijden binnen de aangegeven lijnen.

Ik zal dit weekend eens even goed naar kijken en of een bezwaarschrift schrijven de moeite waard is.
 
Op de bon staat volgens mij ongeveer dit (niet bij de hand):
Het niet rijden binnen de aangegeven lijnen.

Ik zal dit weekend eens even goed naar kijken en of een bezwaarschrift schrijven de moeite waard is.
Freddy, ga Wobben :066:

Juridisch • Flitsservice.nl

Daar onder de Wet Mulder (M) je probleem posten en dan kan je dit makkelijk aanvechten.

Als je daar je probleem post dan leggen ze precies uit wat je moet doen.

(Als je daar een topic hebt geplaats, kan je dan een link van je post maken?
Wil het wel volgen :))
 
Laatst bewerkt:
@Freddy:

En toch heb je geen poot om op te staan. Je gebruikt een rijbaan voor rechts om ergens anders heen te rijden dan rechts. Heb zelf een verhaal gehoord van iemand die in de file op de snelweg stond. En 1-2 meter voor dat hij eigenlijk mocht eraf ging. Hoppa! Boete voor vluchtstrook rijden. Vuile Nazi's benne het!
 
Boete gehad voor te donkere ramen!


Aleen er was geen rekening mee gehouden dat het bewolkt en het raam dicht was!

dus 10% te donker = 80 euro per raam x2 = upgrade dag dag:(

danmaar van :
honda-civic-window-tint.gif


Naar:
civic-hb-92-95-full-lip-kit.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Irritaties bij sommige klantenservice medewerkers Algemene Discussies 32

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan