Subject: RE: RMA 021571
From: mij
Date: Sun, January 11, 2009 3:43 am
To: "4Launch - RMA"
Priority: Normal
Hallo,
afgelopen dinsdag ben ik bij jullie in de winkel geweest omtrent de RMA.
Er werd mij verteld dat er een andere partij bij betrokken zou zijn om de
dagwaarde te bepalen. Ik heb er nog eens over nagedacht en wat hier
gebeurd is totaal incorrect!
Ik heb bij jullie de 9800GTX afgenomen en jullie hebben deze van MSI. We
mogen er toch vanuit gaan dat MSI voldoende kennis heeft om de dagwaarde
ervan te bepalen???
Tevens wil ik jullie (4launch) erop wijzen wat er bij mijn RMA staat. Ik
citeer:
"Afhandeling: Uw RMA product zal zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 4
weken na ontvangst van uw RMA, gecrediteerd worden."
Dit is momenteel al opgelopen tot 10 weken, met als gevolg dat de
dagwaarde maar blijft dalen. Ik wil gewoon de dagwaarde die beloofd is,
dus van 6 weken terug. Doordat het nu zolang geduurd heeft zou ik ook
graag de inmiddels misgelopen rente over dit bedrag willen ontvangen.
Ik blijf niet eeuwig wachten op een antwoord. Via deze weg wil ik jullie
graag tot woensdag geven om alles voor elkaar te krijgen. Anders ben ik
genoodzaakt om andere stappen te ondernemen gebasseerd dat jullie nu ook
al de hier bovenstaande geciteerde afspraak niet na kunnen komen.
Met vriendelijke groet,
Marten Janssen.
> Beste M. Janssen,
>
> Zojuist heb ik de extra navraag gedaan bij de fabrikant MSI aangezien het
> inderdaad te lang duurt.
>
> Wij zijn hiervan op de hoogte en begrijpen dat dit enige ongemak met zich
> mee brengt. Hiervoor onze welgemeende excuses.
> Wij brengen u direct op de hoogte zodra wij van MSI een antwoord hebben
> ontvangen.
>
> Met vriendelijke groet,
>
>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: mij
> Verzonden: woensdag 31 december 2008 15:16
> Aan: 4Launch - RMA
> Onderwerp: RE: RMA 021571
>
> hallo,
>
> twee maanden geleden heb ik het RMA gestuurd en tot op heden nog niets
> gehoord. ik begin het wachtten toch wel beu te worden. Graag nog dit jaar
> reactie.
>
> groeten,
> Marten Janssen
>
>> Beste klant,
>>
>>
>>
>> Helaas zijn we daar van afhankelijk zogauw wij het bedrag maar te horen
>> krijgen zullen wij deze al naar u gaan overmaken want we weten dat dit
>> vreselijk lang duurt.
>>
>> Met vriendelijke groet,
>>
>> -----Oorspronkelijk bericht-----
>> Van: mij
>> Verzonden: dinsdag 16 december 2008 17:06
>> Aan: 4Launch - RMA
>> Onderwerp: Re: RMA 021571
>>
>>
>>
>> Hallo,
>>
>> is er al iets van een bedrag bekend wat ik terug ga ontvangen? of moet
>> dat
>>
>> nog steeds bepaald worden door MSI?
>>
>> groeten,
>>
>> Marten
>>
>>
>>
>>
>>
>>> Beste klant,
>>
>>> Wij zijn nog druk bezig met het regelen van een creditering ons excuses
>>> dat dit zolang moet duren.
>>
>>> Met vriendelijke groet,