• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Irritaties bij sommige klantenservice medewerkers

@ ShaquilleMoreno

je moet gewoon doen wat er in de mailtje stond.

een amerikaanse adres opgeven.
naar amerika gaan, en vanaf die adress naar jezelf versturen.
klaar opgelost.

zoals wat hier is uitgelegd: In this case, you may try to ship the package to somewhere in the U.S and then ship it to Netherland by yourself. Thank you for your patience and understanding.
 
@ ShaquilleMoreno

je moet gewoon doen wat er in de mailtje stond.

een amerikaanse adres opgeven.
naar amerika gaan, en vanaf die adress naar jezelf versturen.
klaar opgelost.

zoals wat hier is uitgelegd: In this case, you may try to ship the package to somewhere in the U.S and then ship it to Netherland by yourself. Thank you for your patience and understanding.

Rofl, dat was sarcasme toch :042:
 
Nee doen ze niet ivm alle klachten die ze in het verleden hebben gehad betreft beschadigde of vermiste/niet ontvangen paketten hebben ze het (tijdelijk?) afgeschaft.

Het is ondertussen ook niet meer echt nodig. Newegg heeft de prijs het artikel weer verhoogd tot de oorspronkelijke prijs. Hij was afgeprijsd tot € 600,- maar nu is hij weer de 'normale' prijs van € 1000,- Ten tweede zou ik nog geeneens meer iets willen kopen bij een zaak met zo'n klantenservice.

Toevallig heb ik net twee dagen geleden eindelijk contact gekregen met Coolermaster. Ze lieten met weten ermee bezig te zijn.
 
zoals jullie weten is mijn 9800GTX RMA gegaan, tot op heden niks ontvangen. verzonden op 30-10-2008

mijn emails:


Subject: RE: RMA 021571
From: mij
Date: Sun, January 11, 2009 3:43 am
To: "4Launch - RMA"
Priority: Normal


Hallo,

afgelopen dinsdag ben ik bij jullie in de winkel geweest omtrent de RMA.
Er werd mij verteld dat er een andere partij bij betrokken zou zijn om de
dagwaarde te bepalen. Ik heb er nog eens over nagedacht en wat hier
gebeurd is totaal incorrect!

Ik heb bij jullie de 9800GTX afgenomen en jullie hebben deze van MSI. We
mogen er toch vanuit gaan dat MSI voldoende kennis heeft om de dagwaarde
ervan te bepalen???

Tevens wil ik jullie (4launch) erop wijzen wat er bij mijn RMA staat. Ik
citeer:
"Afhandeling: Uw RMA product zal zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 4
weken na ontvangst van uw RMA, gecrediteerd worden."

Dit is momenteel al opgelopen tot 10 weken, met als gevolg dat de
dagwaarde maar blijft dalen. Ik wil gewoon de dagwaarde die beloofd is,
dus van 6 weken terug. Doordat het nu zolang geduurd heeft zou ik ook
graag de inmiddels misgelopen rente over dit bedrag willen ontvangen.

Ik blijf niet eeuwig wachten op een antwoord. Via deze weg wil ik jullie
graag tot woensdag geven om alles voor elkaar te krijgen. Anders ben ik
genoodzaakt om andere stappen te ondernemen gebasseerd dat jullie nu ook
al de hier bovenstaande geciteerde afspraak niet na kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

Marten Janssen.

> Beste M. Janssen,
>
> Zojuist heb ik de extra navraag gedaan bij de fabrikant MSI aangezien het
> inderdaad te lang duurt.
>
> Wij zijn hiervan op de hoogte en begrijpen dat dit enige ongemak met zich
> mee brengt. Hiervoor onze welgemeende excuses.
> Wij brengen u direct op de hoogte zodra wij van MSI een antwoord hebben
> ontvangen.
>
> Met vriendelijke groet,
>
>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: mij
> Verzonden: woensdag 31 december 2008 15:16
> Aan: 4Launch - RMA
> Onderwerp: RE: RMA 021571
>
> hallo,
>
> twee maanden geleden heb ik het RMA gestuurd en tot op heden nog niets
> gehoord. ik begin het wachtten toch wel beu te worden. Graag nog dit jaar
> reactie.
>
> groeten,
> Marten Janssen
>

>> Beste klant,
>>
>>
>>
>> Helaas zijn we daar van afhankelijk zogauw wij het bedrag maar te horen
>> krijgen zullen wij deze al naar u gaan overmaken want we weten dat dit
>> vreselijk lang duurt.
>>
>> Met vriendelijke groet,
>>
>> -----Oorspronkelijk bericht-----
>> Van: mij
>> Verzonden: dinsdag 16 december 2008 17:06
>> Aan: 4Launch - RMA
>> Onderwerp: Re: RMA 021571
>>
>>
>>
>> Hallo,
>>
>> is er al iets van een bedrag bekend wat ik terug ga ontvangen? of moet
>> dat
>>
>> nog steeds bepaald worden door MSI?
>>
>> groeten,
>>
>> Marten
>>
>>
>>
>>
>>
>>> Beste klant,
>>
>>> Wij zijn nog druk bezig met het regelen van een creditering ons excuses
>>> dat dit zolang moet duren.
>>
>>> Met vriendelijke groet,

ik ben het nu dus echt beu en als ze geen reactie geven, dan word het de kantonrechter? heb ze toch wel tijd genoeg gegeven.

wat zouden jullie nog doen?
 
Winkels zijn erg afhankelijk van de fabrikant/leverancier met RMA :( (spreek uit ervaring)
Ze kunnen uit service wel alvast een bedrag uit eigen portemonnee crediteren.
Maar dan hebben ze het risico dat straks MSI de kaart afkeurt en dan zijn zij dus het dupe.
Plus krijgen zij ook nog eens een rekening van MSI voor onderzoekskosten :p
Dan hebben ze dus echt tiendubbel verlies. Want de winst dat ze hebben gemaakt op de verkoop van de videokaart aan jou is ook minimaal.

Maar twee maanden is wel erg lang :S
Op tweakers een berichtje achter laten helpt soms ook :)
 
@ Maomanna : normaal gezien zou MSI nie moeilijk mogen doen hoor, heb je al een RMA nr gekregen?
Geef me die anders eens door, k heb iemand bij de MSI leverancier benelux zitten, die k kan contacteren.

RMA nr, krijg je zodra je RMA in behandeling is bij de leverancier of MSi zelve.
Dit is ook een ding, waarna je druk kunt uitoefenenop de shop, moest hij die nog niet opgestuurd hebben ofzo.

K heb dit aan de hand gehad met een psu cooler master, daar ken k er ook paar.
Dat duurde al 3 maanden, tot k beu was en na de shop ging, en vroeg naar mijn RMA nr, zodat k zelf contact opnam met Cooler Master Benelux, ze trokken grote ogen enz...en zeiden dat ze mij die nr gingen emailen,
Zo kwam k tot de conclusie dat deze nog niet eens verzonden was na 3maanden in de shop te liggen.
Ik over mijn toeren, omdat na duizenden euro's te hebben uitgegeven in die shop,
zo een service te mogen ontvangen, ronduit schandalig.
De dag erna kon k mijn nieuwe psu gaan halen, en ipv 850wat kreeg k een 1050w in de plaats.
Schrik waarschijnlijk dat ik na Cooler Master een email ghing sturen, helaas, was al verstuurd.

Je ziet maar, de shops kunnen ook al veel aan het proces doen, mits RMA je een procedure als shop moet volgen, RMA nr verkrijgen, pakje opsturen enz enz enz enz

Dit had mij zeer goed geholpen, dag later was het opgelost.
 
ShaquilleMoreno,
Ik zag dat je een kast wilde bestellen van Newegg.com, maar dat die niet naar NL versturen, kijk eens bij MyUS - US Mail Forwarding, Worldwide Shipping, op iPhoneclub.nl zijn daar een heleboel goede ervaringen mee, ik heb er zelf geen ervaring mee maar misschien is het een alternatief?, er zijn meer bedrijven die zoiets doen, maar ik weet er niet meer uit mijn hoofd:surprised:, ik hoop dat je er wat mee kan.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
A Irritaties Algemene Discussies 34
D [GEZOCHT] Hulp bij laatste loodjes, omgeving Zoetermeer Gezocht 0
Slader cyclone bij singularity reservoir Waterkoeling 2
B hulp gevraagd bij instalatie hardtubes 16mm Waterkoeling 5
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D reservoir pomp top vraagje bij me eerste build Waterkoeling 4
T Fittingen te dicht bij elkaar ???? Waterkoeling 1
P Airflow in TT T900 bij dubbel loop Overige Koeling 2
R Hulp bij overclocken Overclocking 9
B De juiste bochten en aftappunt die passen bij mijn fittingen en hardtubes Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
B Flow sensor, bij pomp uitval apps laten uitschakelen, kan dat? Waterkoeling 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
D Juiste fitting bij slang Waterkoeling 2
T Help bij reparatie waterkoeling (alvast dank) Waterkoeling 1
987Overlord Hulp bij laatste loodjes waterkoeling "the Beast" Advies Waterkoeling Setup 7
Freddy Gratis SC Acrylic Tube set bij bestellingen vanaf €150,- HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
F Welk kant boven/ bij dubbelzijdige pads & VGA RAM coolers Waterkoeling 3
ABRAWARE additieven bij X1 met distilled water Waterkoeling 3
B Hulp bij PETG buigen, omgeving Roermond Waterkoeling 5
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
P Hulp bij waterkoeling corsair obsidian 900D Waterkoeling 0
P Pomp maakt herrie bij opstarten pc Waterkoeling 12
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Bas9466 asus radeon r 290 groene lijn bij film AMD / ATI 3
D Is de extender nodig bij een EKWB D5 combo? Waterkoeling 6
Q Tips, toevoegingen over bij elkaar gezocht materiaal Advies Waterkoeling Setup 17
P Advies bij waterkoeling opbouw Advies Waterkoeling Setup 2
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
T Hulp bij budget waterkoeling project. Advies Waterkoeling Setup 2
T Hulp bij toekomstig project Waterkoeling 0
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
maomanna Extra verzekering bij huren auto?? Algemene Discussies 5
Freddy Feser One Green voor €3,- en €2,50 bij 5 flessen !!! HighFlow Computer Cooling Shop 0
ForresT [Gezocht] Hulp bij instellen mailserver en caldav Synology nas Gevonden 1
MisterIce Hulp gezocht bij setup fans Overige Koeling 6
Freddy Crimping Tool / Tang voor pinnen op kabels, nu op voorraad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
D hulp bij kleur van de fluid Waterkoeling 8
D hulp bij eerste scratch build Cases en Modding 4
E Hulp gevraagd bij keuze koelvloeistof Waterkoeling 7
Hightower Tp 13 polo shirt bijvoegen bij een bestelling. HighFlow Webshop 6
S Bij opstarten vaak niet langs POST, soms wel, random uitvallen Problemen & Oplossingen 7
Freddy DustEND Dust Sticker Filter bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Leden taggen nu mogelijk met @nickname en bij quotes:) HighFlow Forum 13
T Swiftech H220X en H240X op voorraad bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
Z Hulp nodig bij R9 290X Waterkoeling!!! Advies Waterkoeling Setup 48

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan