• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

iPhone versie van forum?

Moet er een iPhone/iPod Touch thema komen voor het HighFlow forum?

  • JA!

    Stemmen: 18 75,0%
  • Nee

    Stemmen: 6 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    24

RRPhantom

HighFlow Moderator
Er is een thema voor vBulletin (het forum) die geoptimaliseerd is voor de iPhone, nou is de vraag, willen mensen dat thema gebruiken voor hun iPod Touch/iPhone, hieronder een poll waarin gestemd mag worden, voor of tegen een nieuw thema, het oude thema blijft bestaan!
 
Een Highflow mobile app zou helemaal een toppertje zijn :)

Ik kan zo zo'n app maken, het enige probleem is dat ik geen geregistreerd iPhone Developer Account heb, voor €79 kan ik zo'n app make:icon_cool:, en als je er echt veel werk van maakt kan je de shop ook compleet iPhone geschikt maken maar dat lijkt me niet echt nodig. Maar als er veel vraag is naar een native iPhone app kan ik die wel maken als het thema geïnstalleerd is.
 
:woot staat goed in t beeld ;)

iphone3g_pairkopie-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook nee gestemd, want ik heb geen iphone en ik vind het maar zwak dat deze bellende ipods zoveel aandacht krijgen ten opzichte van bv. Symbian OS, wat op bijna alle Sony Ericsson's en Nokia's zit :p
 
Ik heb ook nee gestemd, want ik heb geen iphone en ik vind het maar zwak dat deze bellende ipods zoveel aandacht krijgen ten opzichte van bv. Symbian OS, wat op bijna alle Sony Ericsson's en Nokia's zit :p

Geen iPhone skin=geen Nokia/SE skin :D, het betekent niet dat Symbian nooit ondersteund gaat worden maar het aantal mensen dat met Symbian op de site komt is waarschijnlijk kleiner en daarom is het voor meer mensen handig als er een iPhone skin komt, als jij een goede/mooie Symbian/mobiele skin vind kan je die hier natuurlijk posten :icon_wink:
 
Ik lees hier en daar dat al leden op het forum zetten met hun iphone. Nou is mijn vraag of het forum nu makkelijk te lezen valt op je iphone? Zo ja dan is het niet nodig om een iphone template er op te zetten :)
 
Ik lees hier en daar dat al leden op het forum zetten met hun iphone. Nou is mijn vraag of het forum nu makkelijk te lezen valt op je iphone? Zo ja dan is het niet nodig om een iphone template er op te zetten :)
we kunnen t wel lezen maar dat inzoomen enzo dat werkt niet zo lekker op highflow en als we dan een iphone template krijgen denk ik dat t een stuk makkelijker werkt :icon_super:
 
Ik lees hier en daar dat al leden op het forum zetten met hun iphone. Nou is mijn vraag of het forum nu makkelijk te lezen valt op je iphone? Zo ja dan is het niet nodig om een iphone template er op te zetten :)
Het wordt wel aardig gelezen, maar je moet continue in-/uitzoomen en inloggen gaat ook lastiger dan bij fora met een skin. Dus een skin maak zeker verschil!
Hoeveel werk is het om er één te installeren?
 
Het wordt wel aardig gelezen, maar je moet continue in-/uitzoomen en inloggen gaat ook lastiger dan bij fora met een skin. Dus een skin maak zeker verschil!
Hoeveel werk is het om er één te installeren?

Ik weet niet hoeveel werk het is. Ik moet wat code's invoeren en de template er op zetten. Denk niet meer dan 10 min.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy iPhone 6 en iPhone 6 PLUS Gadgets 17
Cygnitr0n [IN-ACTIVE] iPhone 4 Case Republic of Gamers Verkocht 0
D [VERKOCHT] iphone 16gb zwart simlockvrij 12 maanden jong Verkocht 6
Cygnitr0n [VERKOCHT] iPhone 4 (32gb)+ toebehoren Verkocht 1
Freddy Het grote Apple iPhone 5 Topic Gadgets 20
Stephan---pro [GEVONDEN] Apple iphone of Samsung galaxy s2 Gevonden 30
D Programmeren iPhone App. Gadgets 14
Freddy Vbulletin Officiële iPhone/iPod App (gratis) Hardware & Software 1
D [INACTIVE] Iphone 4 Dock, usb naar dock kabels Verkocht 0
Freddy Het HighFlow iPhone 3G/3GS/4 en iPod Touch Topic Gadgets 288
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
HighFlow EK Waterblocks onthult speciale EK-versie van de InWin 303 met ingebouwd distributieblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Unreal Tournament, nieuwe versie! Gaming 5
Freddy Versie installatie, Windows 7 of Windows 8??? Hardware & Software 19
AzzKickr EK-Supreme LTX AMD Plexi versie ? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
M T-versie van de Intel 3770, 3770T Hardware & Software 10
Thieutje Nieuwe Corsair AX1200 in 'i' versie. Hardware & Software 0
Sw333t [GEANNULEERD] Samsung SN-S082 versie H, IDE/PATA, zwart (met adapter voor in de pc) Verkocht 5
brianos Swiftech Apex Ultima set, nieuwe versie met Apogee XT of niet? Waterkoeling 4
Homienator ATI HD5850, liefst met zwarte PCB. Versie 1 (geschikt voor EK-FC5850) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
S HK 3.0 nickel versie, binnenkant ook vernikkeld? Waterkoeling 4
Blackruby Welke versie van Windows (7) gebruik jij? Hardware & Software 30
hung ezels pctje versie 2. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
K Thermaltake bigwater 745 pomp (p400 versie) Waterkoeling 20
K Diensten te koop? Ik heb hulp nodig met buigen van hard tubing Waterkoeling 4
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy Alphacool XMAS22 deal, 10% korting op alles van Alphacool! Geldig t/m 31 December 2022 HighFlow Computer Cooling Shop 0
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
J DDC pomp revisie van EK Distro-Plate G1 HighFlow Webshop 2
D tips en tricks verbeteren van loop HighFlow Forum 15
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Jason Ultradunne radiatoren van XSPC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
C Lek -> product verwijderen van moederbord Waterkoeling 4
HighFlow Gefeliciteerd, I. van der Laan. Felicitaties 1
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
M Bouwen van custom CPU only loop. Waterkoeling 21
L Hulp met uitzoeken van de rest van de onderdelen. Advies Waterkoeling Setup 14
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Rammstation inkorten van None Chamfer Crystal Link Tube ??? Waterkoeling 3
Freddy Donderdag 03-07-20 onderhoud, van 08:00 tot 16:00 uur. HighFlow Computer Cooling Shop 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan