• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

iPhone versie van forum?

Moet er een iPhone/iPod Touch thema komen voor het HighFlow forum?

  • JA!

    Stemmen: 18 75,0%
  • Nee

    Stemmen: 6 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Ik heb ook nee gestemd, want ik heb geen iphone en ik vind het maar zwak dat deze bellende ipods zoveel aandacht krijgen ten opzichte van bv. Symbian OS, wat op bijna alle Sony Ericsson's en Nokia's zit :p

maar dan is je mening dat je anti apple/iphone bent, maar het gaat er om zou het handig zijn als je er een zou bezitten, wat zou je andwoord dan zijn.

Is het ten voordeel van highflow forum?

Ja :)
 
heb ja gestemt... heb dan wel geen Iphone maar voor de gene die het wel hebben zal het wel makkelijk zijn.... zelf lees ik op me werk vaak het forum met mijn N95 met Symbian...best wel tedoen maar een app dat je niet telkens hoeft in en uit tezoemen zou fijn zijn...
 
maar dan is je mening dat je anti apple/iphone bent, maar het gaat er om zou het handig zijn als je er een zou bezitten, wat zou je andwoord dan zijn.

Is het ten voordeel van highflow forum?

Ja :)

In principe heeft het een KLEINE voordeel voor highflow. Leden kunnen nu ook op het forum als zij niet thuis zijn.
 
Moet je bij Wouter wezen, hij is van de thema's etc, en hij wilde bewijs dat er animo voor was. Ik ben bezig met een app en ik ga volgende maand mijn iPhone Developer Account kopen, ben nu effe blut. Ik stop er dan als het lukt reclame in totdat ik €79 heb terugverdiend, dan haal ik de reclame er direct weer uit dus hoe meer mensen de app gebruiken hoe sneller de reclame er uit kan.
 
Doen, doen, doen! ;) 70% is vóór en de menschen die tegen zijn hebben geen iPhone/iPod Touch :( (jullie missen wat :)) Dus installeren maar :D

ik heb geen iphone en daar ben ik vast te oud voor ook
ik zie me nog niet op me werk met zo kleine pc rondsjokken
en $$ betalen voor internet terwijl ik dat thuis makkelijk kan
maar heb nee gestemd ook omdat ik vrees dat de dingen wat minder gaan werken en door elkaar heen met fouten tot gevolg ?
krijgen we niet straks allemaal miniatuur schermpjes op de pc voor dit forum ?
of een 2 deeling van t forum dat niet iedereen alles kan zien ..
 
ik heb geen iphone en daar ben ik vast te oud voor ook
ik zie me nog niet op me werk met zo kleine pc rondsjokken
en $$ betalen voor internet terwijl ik dat thuis makkelijk kan
maar heb nee gestemd ook omdat ik vrees dat de dingen wat minder gaan werken en door elkaar heen met fouten tot gevolg ?
krijgen we niet straks allemaal miniatuur schermpjes op de pc voor dit forum ?
of een 2 deeling van t forum dat niet iedereen alles kan zien ..

Je hoeft niet bang te zijn dat er iets mis gaat met deze template. De iphone template en deze staan apart van elkaar. Als er iets verandert wordt op de iphone template zal dat geen gevolgen hebben voor deze template.

Ik zal van het weekend kijken of ik tijd heb. Moet ook nog aardig wat dingen doen op een andere forum.....

En moet zaterdag ochtend werken en zaterdag avond verjaardag... Weer een druk weekend. Ow ja zondag ochtend nog squashen :)
 

De laatste lijkt mij de beste. MAAR je moet er wel voor betalen. Installeren is gratis maar gebruiken kost geld.

Ook al kost het geen dropje toch wil ik even weten of er mensen hier voor gaan betalen. Ik weet alleen niet of het maandelijk is of 1 keer in het jaar, bedrag is $2.99.

Ben je goed in engels check dan deze site --> Tapatalk - Online Community at your fingertips!

Voordeel van deze mod is dat het laden van de site op je iphone snel gaat (dat zeggen ze te minsten) Je kan ook deze topic na lezen als je daar zin in hebt --> http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=208412&page=17
Staan aardig wat post in over problemen en of die opgelost zijn.
 
Je hoeft niet bang te zijn dat er iets mis gaat met deze template. De iphone template en deze staan apart van elkaar. Als er iets verandert wordt op de iphone template zal dat geen gevolgen hebben voor deze template.

Ik zal van het weekend kijken of ik tijd heb. Moet ook nog aardig wat dingen doen op een andere forum.....

En moet zaterdag ochtend werken en zaterdag avond verjaardag... Weer een druk weekend. Ow ja zondag ochtend nog squashen :)

ah ok dan dan is dat een gerustelling
want vind t forum zo wel ok als t eruit ziet nu
:icon_cool:
 
De laatste lijkt mij de beste. MAAR je moet er wel voor betalen. Installeren is gratis maar gebruiken kost geld.

Ook al kost het geen dropje toch wil ik even weten of er mensen hier voor gaan betalen. Ik weet alleen niet of het maandelijk is of 1 keer in het jaar, bedrag is $2.99.

Ben je goed in engels check dan deze site --> Tapatalk - Online Community at your fingertips!

Voordeel van deze mod is dat het laden van de site op je iphone snel gaat (dat zeggen ze te minsten) Je kan ook deze topic na lezen als je daar zin in hebt --> Tapatalk - iPhone/iPod native support - Page 17 - vBulletin.org Forum
Staan aardig wat post in over problemen en of die opgelost zijn.

Iedere gebruiker moet zeld $2.99 betalen voor de iPhone app waarmee je vervolgens alle sites van Tapatalk gebruikers kan bekijken. Dat is denk ik niet waar HighFlow naar zou moeten streven, ik dacht eerst dat het alleen een thema was en dat de app erbij gekocht kon worden maar dat is verplicht, anders werkt het niet oftewel het moet toch een thema worden ben ik bang.
 
Voor de gene die tapatalk kunnen gebruiken veel plezier op het forum via je iphone. Zojuist geinstalleerd.

Ik hoop dat iemand het na kan kijken of alles naar behoren werkt. Graag dan ook even melden bij mij! Alvast bedankt!

Nu alleen nog een theme installeren zodat iedereen het forum gratis kan bekijken via zijn mobiel.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy iPhone 6 en iPhone 6 PLUS Gadgets 17
Cygnitr0n [IN-ACTIVE] iPhone 4 Case Republic of Gamers Verkocht 0
D [VERKOCHT] iphone 16gb zwart simlockvrij 12 maanden jong Verkocht 6
Cygnitr0n [VERKOCHT] iPhone 4 (32gb)+ toebehoren Verkocht 1
Freddy Het grote Apple iPhone 5 Topic Gadgets 20
Stephan---pro [GEVONDEN] Apple iphone of Samsung galaxy s2 Gevonden 30
D Programmeren iPhone App. Gadgets 14
Freddy Vbulletin Officiële iPhone/iPod App (gratis) Hardware & Software 1
D [INACTIVE] Iphone 4 Dock, usb naar dock kabels Verkocht 0
Freddy Het HighFlow iPhone 3G/3GS/4 en iPod Touch Topic Gadgets 288
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
HighFlow EK Waterblocks onthult speciale EK-versie van de InWin 303 met ingebouwd distributieblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Unreal Tournament, nieuwe versie! Gaming 5
Freddy Versie installatie, Windows 7 of Windows 8??? Hardware & Software 19
AzzKickr EK-Supreme LTX AMD Plexi versie ? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
M T-versie van de Intel 3770, 3770T Hardware & Software 10
Thieutje Nieuwe Corsair AX1200 in 'i' versie. Hardware & Software 0
Sw333t [GEANNULEERD] Samsung SN-S082 versie H, IDE/PATA, zwart (met adapter voor in de pc) Verkocht 5
brianos Swiftech Apex Ultima set, nieuwe versie met Apogee XT of niet? Waterkoeling 4
Homienator ATI HD5850, liefst met zwarte PCB. Versie 1 (geschikt voor EK-FC5850) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
S HK 3.0 nickel versie, binnenkant ook vernikkeld? Waterkoeling 4
Blackruby Welke versie van Windows (7) gebruik jij? Hardware & Software 30
hung ezels pctje versie 2. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
K Thermaltake bigwater 745 pomp (p400 versie) Waterkoeling 20
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 0
K Diensten te koop? Ik heb hulp nodig met buigen van hard tubing Waterkoeling 4
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy Alphacool XMAS22 deal, 10% korting op alles van Alphacool! Geldig t/m 31 December 2022 HighFlow Computer Cooling Shop 0
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
J DDC pomp revisie van EK Distro-Plate G1 HighFlow Webshop 2
D tips en tricks verbeteren van loop HighFlow Forum 15
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Jason Ultradunne radiatoren van XSPC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
C Lek -> product verwijderen van moederbord Waterkoeling 4
HighFlow Gefeliciteerd, I. van der Laan. Felicitaties 1
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
M Bouwen van custom CPU only loop. Waterkoeling 21
L Hulp met uitzoeken van de rest van de onderdelen. Advies Waterkoeling Setup 14
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Rammstation inkorten van None Chamfer Crystal Link Tube ??? Waterkoeling 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan