• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ipad & Tmobile internet ?

DBM

Member
Ik had altijd naast mij pc een laptop.
Maar nu zit ik helaas zonder laptop

ongeveer 3 weken per jaar heb ik internet nodig op mijn laptop dan beschik ik niet over wifi verbinding. (van huis in nl)

Ik ben dus nu aan het kijken voor een ipad.

voor de laptop had ik altijd zoon stickje met een simkaart er in van tmobile dan kon ik gewoon internetten voor 4,50 perdag onbeperkt.

Dat wil ik eigenlijk ook voor de ipad wand dat bevalt me perfect.

iemand hier een oplossing voor ?

Ik hoop het wel :)
 
Twee opties:

1. Een iPad met 3G (is 100 euro duurder dan zonder) met een iPad simkaart erin (tientje per maand of, in jouw geval, wellicht prepaid)
Alle mobiel internet aanbiedingen| T-Mobile.nl

2. Een phone met 3G, geen iPhone maar een android, die je als hutspot gebuikt (die geeft dan zeg maar een wifi verbinding die je iPad oppikt), dan kost je dat enkel de 3G verbinding van de telefoon.

Ik overweeg om die reden om mijn volgende foon GEEN iPhone te laten zijn, achterlijk dat ze dat blokkeren om de iPad 3G te pushen. Gaan ze op termijn ook nooit volhouden bij Apple :
 
je kunt een normale sim kaart omknippen in een micro sim kaart zodat die in de ipad past. althans dat heeft mijn vader ook in zijn iphone gedaan. of de ipad daarna gewoon normaal werkt weet ik niet 100% zeker maar lijkt me wel. (software matig bedoel ik)

als nummer 2 bedoelt hij je mobiel als hotspot op te zetten. m.a.w internet gaat via je mobiel over 3g en dat zend hij als netwerk uit in wifi. werkt ook wel goed. zo zit ik regelmatig met een vriend te interneten over mijn 3g :p of soms met mijn ipad.
 
iemand hier een oplossing voor ?

Om te beginnen al met de vraag. Wat wil je precies? Internet op je iPad via een stick?
En als we dan even terug lezen, zien we dat je nog geen iPad hebt?
Internet op een iPad bevalt je perfect, dus hierbij kan ik aannemen dat je dat al hebt ofzo?
Je verteld niet wat je van plan bent, niet of je al informatie hebt opgezocht, gewoon een vage post eigenlijk.

Niet vervelend bedoeld hoor, maar meer info is altijd fijn en kan je ook beter geholpen worden :)
 
ik heb dyslectie dus soms kan het wat verwarrend zijn

ik heb GEEN idpad nog die heb ik nog niet omdat ik eerst zeker wil weten of het bestaat wat ik wil.

Het stickje met het simkaartje voor in een laptop (ik gebruikte altijd een laptop) en dan 4euro 50 per dag werkte voor mij ideaal voor die paar weken die ik per jaar online ben.

Ik wil dus een Ipad ALLEEN als het mogelijk is voor bv een vast bedrag per dag online te kunnen zijn onbeperkt dus net als de 4,50 die ik altijd betaalde met het stickje op de laptop

als er nog vragen of opmerkingen zijn hoor ik het wel :)

Ik heb het nog even terug gelezen maar ik vond het eigenlijk niet zo vaag mijn start post maar oke
 
Kijk eerst maar even opnieuw bij t-mobile als dat onbeperkt internet er nog wel is voor 4.5 volgens mij niet meer

Je kan gewoon bij de t-mobile langs gaan voor en sim wissel alleen weet ik niet als prepaid gratis is bij Vodafone niet in ieder geval

En zolang je apn instellingen goed staan in je iPad kan je gewoon gebruik maken van het internet
 
Mijn punt is: een 3G iPad is 100 euro duurder.
Een android die dit kan heb je ook voor dat bedrag ongeveer. Daarop kun je ook voor een maximaal bedrag per dag internetten, vandaar die tweede optie.

Zhane waarom eendislike?
 
Mijn punt is: een 3G iPad is 100 euro duurder.
Een android die dit kan heb je ook voor dat bedrag ongeveer. Daarop kun je ook voor een maximaal bedrag per dag internetten, vandaar die tweede optie.

Zhane waarom eendislike?

Niks persoonlijks, maar over dat geen iPhone. Daar is toch niks mis mee? En iPhone + iPad is wel een goeie combinatie geloof ik.

En voor zover ik weet zijn Android Tablets even duur als iPads of zelfs duurder :sarc:
 
Niks persoonlijks, maar over dat geen iPhone. Daar is toch niks mis mee? En iPhone + iPad is wel een goeie combinatie geloof ik.

En voor zover ik weet zijn Android Tablets even duur als iPads of zelfs duurder :sarc:

Volgens mij lees je niet goed.
iPad prefereer ik 100 keer boven een android tablet. iPhone prefereer ik 100x boven een android telefoon. Ik heb zelf dus een iPhone en een iPad.
Enige malle is, dat je de iPhone niet als wifi hotspot kan gebruiken. Dit doen ze om te zorgen dat je 100 euro extra dokt voor een 3G iPad en een Abo neemt voor een internetverbinding die je al op Je telefoon hebt.

Mijn vrouw doet alles wat ze eerst met haar iPhone deed nu op haar iPad. Behalve bellen. Tja waarom dan niet een android kopen voor 120 euro, een sim only abo met internet en dat gebruiken in combinatie met de iPad. Ment je eens uitrekenen hoeveel geld dat scheelt :)

Waarom zou je via een omweg een internet verbinding krijgen? Ik zou 1 apparaat willen, scheelt een bult sleepwerk weer..

Klopt, en ook een hoop geld. Ik neem aan dat je ook al een telefoon hebt? Als daar internet op zit en een wifi functie, kun je een hoop geld besparen.
 
Jailbreak?

Of betaal je extra voor de hotspot functie? 12 euro per maand ofzo? Met een android foon kost je dat niets namelijk.... Een vriend van me heeft om die reden een android foon erbij gekocht met dual simkaart, is goedkoper en je hebt een reserve of uitga foon :)
 
Nu zat ik bij de ing shop te kijken en had een leuk kastje gevonden voor 40 euro
Als ik het goed begrijp en bij bol.com lees kan ik daar de wifi dongel in doen en gewoon het stickje met de simkaart blijven gebruiken die ik nu al heb zo heb ik waarschijnlijk ook geen 3g laptop nodig ?

Weten jullie of het klopt wat ik zeg ?

bol.com | Wireless Mobile Router 300n X2 Met Usb 3g Modem Support, Sitecom | Computer...


Als ik vandaag nog bestel bij mycom heb ik de ipad voor 444 euro de 16 gig wifi
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
nicvdv [IN-ACTIVE] ipad Mini Verkocht 3
tomasvanderpijl [CLOSED] Apple iPad Wi-Fi 16GB Zwart + extra's Gesloten 0
The_Saviour# [VERKOCHT] iPad 2 16gb wi-fi White Verkocht 3
HighSpeed^ Chinees verkocht nier voor iPad 2 Nieuws en Sport 11
M PC overnemen vanaf ipad Problemen & Oplossingen 3
R Apple iPad of Archos 101 Internet Tablet? Hardware & Software 2
Vannos Apple ipad OF Samsung galaxy Tab Hardware & Software 17
D [CANCELED] iPad+Dock+VGA kabel+Ipad case+2e iPad case Verkocht 3
HighSpeed^ Apple iPad Hardware & Software 32
C internet snelheid op asus rampage2 extreme Problemen & Oplossingen 12
Sw333t [CLOSED]Waarde internet pc Gesloten 0
D Problemen met internet explorer Hardware & Software 28
DieHard Upc internet valt steeds weg. Problemen & Oplossingen 11
D Internet traag nieuwe laptop Hardware & Software 1
I geen draadloos internet verbinding Problemen & Oplossingen 4
R Internet pctje Gallery & Build Logs 17
Fuwa Fuwa Netindex, internet speeds. Algemene Discussies 2
Freddy Internet Explorer 9 Topic Hardware & Software 4
Freddy Problemen met Forum + Internet Explorer? HighFlow Forum 29
D Internet snelheden kloppen deze ? Hardware & Software 15
Johnny Traag internet issue, ligt niet aan ISP, Modem, Router, maar aan PC... wat? Problemen & Oplossingen 7
Dustyrick Internet/Browser na gebruik steeds langzamer!? Problemen & Oplossingen 10
L Snel draadloos internet Hardware & Software 18
Vannos Bij welke internet, TV, telefoon Providers zit jij? Algemene Discussies 20
Fuwa Fuwa This is why kids should stay away from the internet! Algemene Discussies 6
ZwerverRoodbaard Draadloos internet met de TP-Link WR1043 ND Hardware & Software 8
Traxtorm Internet valt weg, pc gaat uit Problemen & Oplossingen 3
Dustyrick draadloos internet Hardware & Software 8
Fuwa Fuwa Internet probleem (key ports) Problemen & Oplossingen 11
R Internet Explorer start niet op Hardware & Software 4
K0G3L Nieuw internet abbonement Algemene Discussies 18
Freddy [Internet Explorer] Icoontjes/Icons van favorieten ineens veranderd?! Hardware & Software 5
W McAfee gooit me uit internet door Grab1t als ik games download Problemen & Oplossingen 22
Fuwa Fuwa Internet linksys (kaart) probleem Algemene Discussies 7
Source Dell Streak - Mobile Internet Device / MID HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K0G3L Welk internet abonnement ? Algemene Discussies 9
M Internet is traag. 200kB download ipv 2MB. Hardware & Software 7
vincent trage/het uitvallen van internet Hardware & Software 1
T Hulp gevraagd @ draadloos internet Hardware & Software 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan