• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Internetontvangsel

lord4163

New member
Hallo,

Sinds een tijdje is me homeplug kapot een Ovislink HP-2000e,ik heb er nu één over :( (is vanwege een stomme boom die een stroomstoring veroorzaakte :snik)

Kan een ander soort homeplug samen met deze of is wireless beter, afstand router pc is 30-40 meter. Ik wil een sterke en snelle verbinding i.v.m nas misschien gaming.

Kan iemand mij een ontvanger adviseren? (router is thomson 787 en heb ook nog een niet actieve WRV200 die misschien als repeater gebruikt kan worden maar heb geen flauw idee hoe!)

A.B.

Groet,
Fabian

Misschien niet het antwoord wat je zoekt, maar met zo'n afstand en voor gaming/NAS (streamen), kan je beter een kabel trekken.

Ik heb laatst nog een NAS aangeschaft en wilde daar via een goed draadloos netwerk films van streamen (zie hier).
Maar een HD film van 10+GB gaat van een afstand van ongeveer 15 meter en enkele muren nog steeds niet soepel :(

Kabel is idd nog steeds het allerbeste.
Als ik via wireless naar laptop kopieer haal ik 30 MB/s (intel ssd)
Kopieer ik via gigabit naar mediacenter haal ik 110 MB/s (intel ssd)
Kan het nog wel veel uitgebreider voor gaan leggen maar kabel pwns.
En niet alleen de datadoorvoer is sneller, ook de respons/ping is veel sneller.

Maar als het niet kan ...
Ibood toevallig vandaag gezien ?
Misschien dat dat wat is.

Is het een router en ontvanger? en kan het huidige netwerk blijven?

Heb nog even op youtube gekeken en ziet er geweldig uit maar hoe is de ontvangst na 20-30 meter pls snel antwoord dan kan ik hem misschien bestellen ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan