Freddy Administrator Forumleiding 19 maart 2011 #1 Voor de IE8 gebruikers, wie heeft al geupgrade naar IE9? Ik heb het zojuist gedaan en het bevalt me goed Ik merk dat pagina's merkbaar sneller laden (zoals de zware topics als "mooie vrouwen topic" en "lachen gieren brullen").
Voor de IE8 gebruikers, wie heeft al geupgrade naar IE9? Ik heb het zojuist gedaan en het bevalt me goed Ik merk dat pagina's merkbaar sneller laden (zoals de zware topics als "mooie vrouwen topic" en "lachen gieren brullen").
Thierry perfectly imperfect 19 maart 2011 #2 De beta van IE9 heb een een tijd gebruikt en het beviel me goed, alleen kon ik op sommige fora niet meer posten, wss omdat die IE9 niet ondersteunden.. IE9 is zeker voelbaar sneller dan IE8.
De beta van IE9 heb een een tijd gebruikt en het beviel me goed, alleen kon ik op sommige fora niet meer posten, wss omdat die IE9 niet ondersteunden.. IE9 is zeker voelbaar sneller dan IE8.
Vissa Vissa! 19 maart 2011 #3 Goed dat je het zegt, wist niet dat 9 er was! 8 vond ik eigenlijk niet zo. Net 9 erop gezet, wauw! Super snel, ziet er goed uit en werkt perfect!
Goed dat je het zegt, wist niet dat 9 er was! 8 vond ik eigenlijk niet zo. Net 9 erop gezet, wauw! Super snel, ziet er goed uit en werkt perfect!
Freddy Administrator Forumleiding 24 augustus 2011 #5 Ik vind trouwens de downloadmanager zwaar irritant. Ben gewend om altijd "opslaan als" te doen als ik iets download. Bij IE9 download die standaard in een "standaard map", tenzij je onderaan op een knop klikt en weer klikt op opslaan als. Beetje omslachtig.
Ik vind trouwens de downloadmanager zwaar irritant. Ben gewend om altijd "opslaan als" te doen als ik iets download. Bij IE9 download die standaard in een "standaard map", tenzij je onderaan op een knop klikt en weer klikt op opslaan als. Beetje omslachtig.