• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Interne Verhuizing!

Dark-NighT

New member
Ik zou oorspronkelijk gaan verhuizen, maar aangezien ik recht heb op de maximale huursubsidie en er geen enkel ander huis beschikbaar is via de woningbouw heb ik maar besloten om lekker hierzo te blijven in me eentje in dit eenorme huis. Dus daarmee besloten om van de zolder af te gaan en de woonkamer lekker benutten.

Hierzo wat pics van de zolder.





Na een hele dag afbreken, sjouwen en weer in elkaar zetten van spullen ziet het er nou zo uit, tis nogsteeds een bende, maarja dat hoort erbij. Het word wel eventjes wennen, geluid klinkt anders, geen uitzicht meer over boxmeer, zat toch 2 hoog, maar ben er wel blij mee, maakt het wat meer huiselijk, Awesome.







Oh jah voor die gene die zich afvraagt wat er allemaal op die poster staat, hier een uploadje dan maar. (Had ff niks te doen, uurtje photoshop, vond m wel leuk, dus naar AH fotoservice gestuurd.)



Morge ff de zooi opruimen, nog wat meer posters op hangen, en zeer binnekort nieuwe hoezen halen voor de bank, want deze zijn wel op hehe.

Cheers!
 
Ja beetje belachelijk, ik ben uiteraard al bezig met onderhandelingen om iemand in te laten wonen :)

Ondertussen, hier wat meer fotos van het zaakje na het opruimen.








Een voordeel mark, je hoeft niet meer 2 trappen op als je weer zin in een boxmeers theetje heb :p
 
2ewmgyo.jpg



:D
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan