• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Interesse Check Phase koelers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer heel jammer ... maar.
Zo lang ... valt ook wel mee.
Ging dus echt niet iemand die net geregistreerd heeft voor jou eigen topic zoiets duurs opsturen zonder dat het geld eerst binnen is.

Naamloos.jpg
 
duidelijk iemand die voor dit geregristreerd heeft :) beetje jammer weer, mocht hij er nu 1 jaar opzitten en diverse topics en posts hebben had ik het wel gedaan indd.
 
komt goed. meneer was blijkbaar niet op de hoogte dat bij een incasso de incassokosten bijkomen en verhoogd worden, daarna deurwaarder en beslaglegging op inkomsten via rechtbank. (overdreven) Nou ik vind het niet. Laat het een wijze les zijn...
 
Niet betalen is geen manier van zaken doen vind ik,komt zeer zeker je reputatie niet tengoede omdat dan niemand meer zaken met je wil doen aangezien je adres bekend zal staan als onbetrouwbaar.

Sent from my HTC One using Tapatalk
 
Heb je toevallig nog een kleine chiller staan?

ja hoor.


*update flexje*

Alec probeert de rollen om te draaien. En verklaart betaalt te hebben, uiteraard is dit gewoon aantetonen bij de bank. Heb m vd week een paar keer de kans gegeven het alsnog normaal op te lossen. Maar komt geen normaal woord uit dit kind. Dus..zaak doorgestuurd naar de gerechtsdeurwaarder voor een gerechtelijke procedure. Dan maar dikke kosten maken vooraf.
Kan je verklappen dat het nu een héél duur grapje voor m gaat worden. Want alle kosten die gemaakt zijn worden voor meneer. En worden dus verhaalt bij hem.

En wordt het alsnog niet betalen, haalt meneer de deurwaarder heel zijn pc spulletje op :D
 
Laatst bewerkt:
Waarom ni gewoon betalen he......zo haal je meer ellende op je hals dan je lief is.

Sent from my HTC One using Tapatalk
 
ja hoor.


*update flexje*

Alec probeert de rollen om te draaien. En verklaart betaalt te hebben, uiteraard is dit gewoon aantetonen bij de bank. Heb m vd week een paar keer de kans gegeven het alsnog normaal op te lossen. Maar komt geen normaal woord uit dit kind. Dus..zaak doorgestuurd naar de gerechtsdeurwaarder voor een gerechtelijke procedure. Dan maar dikke kosten maken vooraf.
Kan je verklappen dat het nu een héél duur grapje voor m gaat worden. Want alle kosten die gemaakt zijn worden voor meneer. En worden dus verhaalt bij hem.

En wordt het alsnog niet betalen, haalt meneer de deurwaarder heel zijn pc spulletje op :D

Hopelijk komt alles goed, Gelukkig weet je je adresjes :p
 
Hallo X Tripiot,


Ik ben er over uit. Ik zoek een unit die mijn water kan koelen naar een instelbare temperatuur. Ik heb deze over ongeveer een maand nodig. Ik wil eerst met jouw bespreken hoe groot dit zal zijn en hoe het juist werkt zodat ik de rest erond kan bouwen.

Geluid is van belang, mag niet meer geluid maken dan een watergekoelde computer met rads.

Ik veronderstel dat het met een warmtewisselaar zal moeten gaan waardoor water kan stromen.

Kan je me laten weten of jij zoiets kan bouwen? ( ik zou eventueel werken met een mengsel van methanol zodat ik ook water op -10 kan krijgen.

Alvast bedankt,

Gr,
Stephane

Added after 29 minutes:

oh vergat dit te zeggen, ik kan je niet mailen, je mailbox is vol :)
 
Laatst bewerkt:
Geluid is van belang, mag niet meer geluid maken dan een watergekoelde computer met rads.

Keep on dreaming, never going to happen.

Een compressor die zo weinig geluid maken zijn nog niet uit gevonden helaas

Inbox opgeschoond ;)
 
heb jij misschien nog ergens en goede handleiding/info hoe je beste met dit dual stage Cascade koel monster kan werken X-Tripiot?

bergen info over verschillende manieren van MB isoleren kom ik overal tegen en ook roepen ze allemaal dat hun manier de beste is. Liefst hoor ik het toch allemaal van een PRO ;)

Arwin
 
Hoe is dat nou afgelopen met die gast waar je nog geld van moest hebben X-Tripiot?

Simpel ik werk zelf bij een incassobureau sinds enige tijd dus niemand ontsnapt nog :)
Dus heb je zelf een probleem kun je me het laten fixen voor je. Bedrijven groot of klein , starters alles is welkom.
Doen ook opdrachten voor de Deutsche Bank dus we zijn geen amateurs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
H Interesse in Custom waterkoeling Waterkoeling 8
M Waterkoeling interesse Waterkoeling 2
Freddy Fijne feestdagen en de beste wensen. Check onze Kerst Actie :) HighFlow Computer Cooling Shop 10
C Componenten check Advies Waterkoeling Setup 3
B Advies en final check Waterkoeling 5
S Eerste loop, controle check! Advies Waterkoeling Setup 2
MrGiorgio Animo check TP 12 Lan Party 28
Johnny Zack Snyder Announces BATMAN/SUPERMAN; Check Out The Official Logo Films / Movies 0
P Laatste check CPU Loop Advies Waterkoeling Setup 8
J Water loop check Waterkoeling 4
R Eerste waterkoeling, onderdelen check Advies Waterkoeling Setup 4
T Winkelwagen check/ fittings check/mogelijkheden check Advies Waterkoeling Setup 5
bundymania [Bundymania Review / Test] Der große Nvidia GTX580 Fullcover Wasserkühler Check ! HighFlow Product Reviews 0
K Winkelwagen Check.. GPU Waterkoeling GTX580 SLI Advies Waterkoeling Setup 12
P Laatste check op waterkoelingsetup Advies Waterkoeling Setup 8
M Laatste check, Advies Waterkoeling Setup 5
I Laatste check + vraagje matte black Rasa Advies Waterkoeling Setup 8
boefmans laatste check: wil volgende week bestellen :-) Advies Waterkoeling Setup 7
boefmans check een aantal vraagjes! Advies Waterkoeling Setup 26
T [check] 1155 systeempje Hardware & Software 8
S [check] is dit systeem goed en kloppend? Hardware & Software 28
Wally1987 [VERKOCHT] EK X58 fullcover? blokken [animo-check] EK suppreme HF Verkocht 11
Sw333t [INACTIVE] VOLTCRAFT Energy Check 3000 Verkocht 10
Vissa [VERKOCHT] Volledig Highend WC Set met evt GTX480! Check it out! Verkocht 20
D Lan Party Zeeland vernieuwd! Check snel! Lan Party 6
Sanders [VERKOCHT] 2x Asus HD 5850 animo check Verkocht 16
bundymania [INACTIVE] Bundymania Big Special Sale Thread - check it out now ! Updates Verkocht 18
B 3pin fan cable + connector to check fanspeed HighFlow Product Suggesties en Nieuws 21
K Check mijn lijst watercooling - suggestie - advies Advies Waterkoeling Setup 26
MASTERBLASTER [CANCELED] animo check watergekoelde pc Verkocht 21
E Advies en check gevraagd - waterkoeling setup Waterkoeling 7
Nerd1979 Waterkoeling check gevraagd! Advies Waterkoeling Setup 4
D loop check Waterkoeling 13
Johnny Core i7 d0 overclock check Overclocking 6
Wouter Wat moet je mee nemen voor lan party. Check het hier! Lan Party 78
wijthoef Laatste Check Hardware & Software 32
MrGiorgio Mobo check Hardware & Software 12
B LD PC-V2 Phase Change - Black XL Suction HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
X-Tripiot [IN-ACTIVE] Cascade Phase koeler. -110 Graden Verkocht 0
X-Tripiot [CANCELLED] Phase Change opruiming!! Verkocht 8
X-Tripiot [CANCELLED] Nventi Mach 2 GT Phase Change vapochill koeler Verkocht 6
X-Tripiot [CANCELLED] Mach 2 GT phase koeler, vapochiller, -70 graden Verkocht 0
X-Tripiot [VERKOCHT] Vapochill Lightspeed Phase change koeler Verkocht 18
ForresT Phase Change Cpu/Gpu Block Overige Koeling 12
Zwelgje [INACTIVE] Phase Change Unit Gevonden 2
Freddy LittleDevil Phase Change Units en Behuizingen combi's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
brinkdinges Phase 2 Casemodding Gallery & Build Logs 40
P Phase Change Koeler voor S1366? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Foxdelta-Mods Vapochill / Phase Change Overige Koeling 9
P Phase Change Koeling Overige Koeling 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan