Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
zo nou zijn we tenminste weer ontopic @freddydat was t nou juist ik had eerst een Q6600 en die deed t perfect maar ik wilde hoger clocken dus .... weg met die 6600 en een 9550 gehaald maar had al snel spijt want alternate zei dat ik de enige was en maar een bios update moest doen , totdat ik de reviews zat te lezen daar en nog iemand t had , ben toen teruggegaan en zei ik ga niet eerder weg als dat jullie nou zelf getest hebben en ik een nieuwe krijg , 1,5 uur verder ging ik blij de deur uit daar met een nieuwe
zo nou zijn we tenminste weer ontopic
@freddy
dat was t nou juist ik had eerst een Q6600 en die deed t perfect maar ik wilde hoger clocken dus .... weg met die 6600 en een 9550 gehaald maar had al snel spijt want alternate zei dat ik de enige was en maar een bios update moest doen , totdat ik de reviews zat te lezen daar en nog iemand t had , ben toen teruggegaan en zei ik ga niet eerder weg als dat jullie nou zelf getest hebben en ik een nieuwe krijg , 1,5 uur verder ging ik blij de deur uit daar met een nieuwe