DutchChilles
New member
De geruchtenmolen over Intel Extreme CPUs is weer een beetje aan het draaien gekomen;
Volgens dit bericht moet Ivy Bridge E in Q3 2013 verschijnen.
Intel Ivy Bridge-E extreme CPUs to launch in Q3 2013
Maar volgens dit bericht wordt Ivy Bridge overgeslagen, en gaat men direct door naar Hasswell E.
Intel Haswell E launch rumoured for 2013 | bit-tech.net
Als dit laatste waar is, dan zullen X79 bezitters de spreekwoordelijke Sjaak zijn, want Hasswell E zou op een nieuw X99 chipset gebaseerd zijn.
Persoonlijk denk ik niet dat Ivy Bridge wordt overgeslagen, de berichten dat deze er komt zijn veel sterker en vaker voorgekomen. Volgens mij is de markt voor Extreme series CPUs nou ook niet zo groot, dat je gebruikers gaat dwingen om andere nieuwe high-end hardware te kopen.
Dit zijn maar geruchten, maar speculeren is altijd leuk
Volgens dit bericht moet Ivy Bridge E in Q3 2013 verschijnen.
Intel Ivy Bridge-E extreme CPUs to launch in Q3 2013
Maar volgens dit bericht wordt Ivy Bridge overgeslagen, en gaat men direct door naar Hasswell E.
Intel Haswell E launch rumoured for 2013 | bit-tech.net
Als dit laatste waar is, dan zullen X79 bezitters de spreekwoordelijke Sjaak zijn, want Hasswell E zou op een nieuw X99 chipset gebaseerd zijn.
Persoonlijk denk ik niet dat Ivy Bridge wordt overgeslagen, de berichten dat deze er komt zijn veel sterker en vaker voorgekomen. Volgens mij is de markt voor Extreme series CPUs nou ook niet zo groot, dat je gebruikers gaat dwingen om andere nieuwe high-end hardware te kopen.
Dit zijn maar geruchten, maar speculeren is altijd leuk