• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

installatie Cpu waterblock Cuplex Hd Core i7

coole kikker

Senior Member
EDIT : vraag weggehaald , ik weet 't antwoord al :p

nieuwe vraag , bij de 1366 backplate zitten 4 rode 3/4 rond , ringetjes.
Moeten deze aan de achterkant van de mobo tussen backplate en mobo ?
(met 3/4 rond bedoel ik dus dat ze een opening hebben zodat ze om de bout geklikt
kunnen worden)


Thanx / grtz
coole kikker
 
Laatst bewerkt:
Oh, nog een vraag !
Ik wil graag eerst alles monteren (rad's waterblocken reservoir)
alvorens ik fittingen er in draai omdat ik het lastig vind nu al in te zien waar ik eventueel 45 graden fittingen nodig ga hebben. Kan dat ook gerust achteraf op een reeds bevestigde waterblock of rad.
Of is dat niet aan te raden ivm de krachten die je tijdens fitting montage er op uitoefend ?

edit: ik heb toch maar alvast 2 gewone fittingen erop gezet want eenmaal het blok gemonteerd kan je er toch niet meer bij met een steeksleutel.
Kan iemand in woorden uitdrukken hoe hard je de fittingen aan moet draaien zonder dat de afdichtring kapot gaat ? ik heb ze eerst handvast gedraaid en daarna nog een kwart slag met de steeksleutel , maar dat lijkt me niet strak genoeg ?

Thanx / Grtz
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
F Installatie/Modden uitbesteden, wie kan helpen? Omgeving Zwolle Waterkoeling 6
J GPU niet gedetecteerd na installatie waterblock Problemen & Oplossingen 3
R Advies pomp voor eerst installatie Advies Waterkoeling Setup 2
Freddy Visual Pinball Installatie Guide Virtual Pinball / Flipperkast 0
V Swiftech h240x2 prestige werkt niet na installatie! HighFlow Computer Cooling Shop 5
Freddy Versie installatie, Windows 7 of Windows 8??? Hardware & Software 19
T Waterblok installatie AMD Gpu Waterkoeling 3
D window 7 installatie. Hardware & Software 36
M Windows installatie.. Problemen & Oplossingen 3
S Vraag over installatie tube reservoir Waterkoeling 4
Michael81B Installatie vraag Corsair H60 Waterkoeling 5
R Nieuwe installatie / Newby; Advies gevraagd Advies Waterkoeling Setup 5
R Opstartprobleem na installatie stuurpogramma Problemen & Oplossingen 7
Fall3n Geen beeld na installatie PSU verlengkabels, help! Problemen & Oplossingen 20
Rico Na nieuwe Windows installatie, geen geluid!? Help! Problemen & Oplossingen 11
S Installatie EK Supreme HF Handleidingen en Installatie Tips 10
Sparky Installatie Koolance Chipset blok: Welk thermal stripje moet waar?? Waterkoeling 3
88Gamer88 Windows installatie: Program Files locatie aanpassen. Hardware & Software 10
D EK-Multioption Reservoir 150 rev.2 installatie Corsair 700D Waterkoeling 1
B Arctic Cooling Accelero 5970 Xtreme installatie en resultaten Overige Koeling 10
hondaygo duidelijke installatie visual pinball. Virtual Pinball / Flipperkast 6
Nightwish68 Installatie error van Nvidia forceware drivers Problemen & Oplossingen 5
KnuX Heatsink van geheugenmodules verwijderen, voor installatie RAM waterblokken Handleidingen en Installatie Tips 11
S Videokaart kapot? Na installatie nieuwe koeler, geen beeld meer Problemen & Oplossingen 7
adje hulp nodig met het uitzoeken van wc installatie!! Advies Waterkoeling Setup 17
Brutus [PC] Start niet op, na nieuwe waterkoeling installatie Hardware & Software 19
G Schuimende waterkoeling na installatie Waterkoeling 7
maomanna Full format tijdens installatie Vista Handleidingen en Installatie Tips 12
M SB belemmert installatie Graka (Asus Rampage Extreme) Waterkoeling 20
Freddy GMR AFS1 Flow Meter, fitting installatie Handleidingen en Installatie Tips 33
Freddy Waterkoeling Installatie Handleiding Advies Waterkoeling Setup 36
HighFlow Alphacool Core 1 CPU waterblok, alle versies uit voorraad leverbaar HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Sanders Supercool Direct Die 13th gen CPU block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Bl4ckj4ck666 amd ryzen cpu 5000 series Hardware & Software 1
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
J CPU ineens 99c Waterkoeling 24
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor Intel 1200 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J Cpu nog heet Waterkoeling 10
Ruud Hoe veel meter slang voor GPU en cpu cooling? Waterkoeling 1
Jason EK-Quantum Velocity² D-RGB CPU waterblokken voor Intel 1700 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Noctua producten: NH-U12A CPU koelers, Fans en Heatsink covers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 GPU waterkoeling advies gevraagd. En CPU mee waterkoelen? Advies Waterkoeling Setup 90
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
J Custom loop voor cpu Waterkoeling 0
J Lga 115* cpu block voor socket 1200? Waterkoeling 8
P Bios update en cpu koeling Hardware & Software 2
Jason Bitspower CPU Block Summit EF-X Golden - BP-WBCPUEFX-GD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan